  • Data: 2013-03-05 12:19:41
    Temat: Re: [FOTELIK] Isofix a pasy ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > No i co tam widzisz? Same drogie firmowe foteliki żadnej chińszczyzny za
    > 200zł.

    Drogie? 600 pln. za fotelik dla dziecka to dużo?

    Dla mnie nie, ale dla wszystkich moich znajomych tak. JAk pisałem nie znam
    nikogo (oprócz siebie) kto by wydał więcej niż 200zł, a znam też wiele
    rodzin które fotelika wcale nie mają, co więcej znam też rodziny posiadające
    samochód bez tylnych pasów bezpieczeństwa.

    [ciach]

    > Mowa jest o tym, że większość "normalnych i drogich" fotelików jest
    > zorientowanych do przodu. Nie kosztują one 20 złotych, tylko 600 i więcej.

    Po pierwsze sam dokładnie to samo napisałem - nie przeczę że _większość_
    jest montowana przodem ale twierdzę, że nie jest to rzeczone 99%
    Po drugie uważam że te foteliki po 600zł i więcej kupuje znaczna mniejszość
    społeczeństwa.

    Pozdrawiam
    Ergie