  • 151. Data: 2011-07-24 18:11:42
    Temat: Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-07-2011 o 20:45:43 Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > tam jest wyszukiwarka...
    > http://halbot.haluze.sk/?id=2172
    No jest :)
    To jest to porsche, jak widzę to nie w betonową tylko metalową
    przydzwoniła kobieta, trzeba przyznać że nieźle
    tyłem przywaliła. No i ten silnik na asfalcie ładnie 'wymontowany' :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 152. Data: 2011-07-25 09:16:40
    Temat: [FINAL] Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-23 01:17, kogutek pisze:
    > Minimum tysiaczka będzie to kosztowało. Sanepid z reguły nie pierdoli się tak

    Myślę, że to, że SPC to dostało wystarczy. Nie ma co, żeby nie wiadomo
    ile płacili, bo i tak pewnie kasy z tego za dużej nie mają. Ważne,
    żeby nie robił takiej akcji następny razem. Dostałem odpowiedź od SPC
    i mam wrażenie, że z szef firmy sobie z dostawcą pogadał.

    > W imieniu Firmy dziękuję Panu za zwrócenie uwagi na niestosowne zachowanie naszego
    przewoźnika.
    > Jest to Pan ***, który świadczy usługi dla naszej Firmy. W dniu otrzymania od Pana
    wiadomości została przeprowadzona rozmowa z przewoźnikiem.
    > Podczas rozmowy zwróciłem szczególnie uwagę Pana *** na Panią, która ma zamiar
    przejść ulicą z wózkiem (przyznam, że osobiście mnie to zbulwersowało).
    > Upomniałem Pana *** i poprosiłem żeby porozmawiał z pracownikiem i zwrócił uwagę,
    że nie jest jedynym uczestnikiem ruchu ulicznego. Powtórzyłem także Pana sugestie, że
    są inne możliwości postoju samochodu pod sklepem (parking z drugiej strony sklepu).
    > W imieniu Firmy i przewoźnika przepraszam Pana za zachowanie dostawcy. Mam
    nadzieje, że ten incydent nie wpłynie na opinie o naszych produktach i o naszej
    firmie.
    > Pozdrawiam
    > Andrzej ***
    > Kierownik ds. Transportu

    Profesjonalnie... swoją drogą, auta nie ich, kierowcy nie ich, czyli
    dobrze się zabezpieczają. Pewnie we flocie mają tylko auta prezesów
    i może kilku przedstawicieli handlowych.

    PS. Dzięki za sugestię, żeby im to wysłać. Z początku myślałem, że albo
    to oleją, albo się wykręcą odpowiedzią typu "to nie nasz kierowca, pa".

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 153. Data: 2011-07-25 09:26:00
    Temat: Re: [FINAL] Re: Kolejny mistrz parkowania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rychu" <r...@a...pl> napisał w wiadomości news:

    > Profesjonalnie... swoją drogą, auta nie ich, kierowcy nie ich, czyli
    > dobrze się zabezpieczają.

    Skoro to są piekarze a nie firma transportowa, to chyba obecnie dość
    naturalne, że nie zajmują się transportem, tylko stosują outsourcing, a sami
    zajmują się tym, na czym się znają?

  • 154. Data: 2011-07-25 09:28:36
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-25 09:26, Cavallino pisze:
    > Skoro to są piekarze a nie firma transportowa, to chyba obecnie dość
    > naturalne, że nie zajmują się transportem, tylko stosują outsourcing, a
    > sami zajmują się tym, na czym się znają?

    Wiele jest piekarni w Warszawie, z bliska znam dwie i obie mają
    własnych kierowców i samochody. Outsourcing w niektórych przypadkach
    jest droższy od posiadania własnego działu zajmującego się danym
    tematem. O ile do jednorazowych zadań warto z niego korzystać, o tyle
    przy czymś co jest jednym z głównych elementów działalności firmy
    korzysta się z niego nieco rzadziej.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 155. Data: 2011-07-25 09:34:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiele jest piekarni w Warszawie, z bliska znam dwie i obie mają
    > własnych kierowców i samochody.

    Ktoś coś pisał, że to duża firma, więc tam pewnie nieco inaczej to wygląda.

    >Outsourcing w niektórych przypadkach
    > jest droższy od posiadania własnego działu zajmującego się danym
    > tematem.

    Pewnie tak, nie ma nic za darmo, druga firma musi zarobić, a nie działać po
    kosztach jak własny dział.
    Pytanie tylko czy wliczasz w to święty spokój zarządzającego i zepchnięcie
    ew. problemów w temacie na podwykonawcę?
    Dla niektórych to dość ważna cecha.

  • 156. Data: 2011-07-25 10:36:51
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-07-22 21:44, Samotnik pisze:
> [...]
    > 2) zrobił to tak, że jakoś się da przepchnąć
    > 3) nie zrobił tego dlatego, że nie lubi sąsiada i celowo go przystawił
    > 4) podczas omijania/wymanewrowywania z tej sytuacji nikt nie zostanie
    > zabity przez śmigającego 130km/h wioskową drogą 18-letniego dresiarza w
    > golfie, ewentualnie ciężarówkę, której kierowca po trzydziestej ósmej
    > godzinie jazdy nie do końca kontaktuje, gdzie się znajduje i o co chodzi
    > 5) jeśli ktoś naprawdę totalnie kogoś zablokował, to na pewno jest w
    > okolicy i zjawi się w ciągu minuty od podejścia kierowcy do zablokowanego
    Otóż to. Jeśli założymy że wszyscy są życzliwi a bałagan drogowy wynika
    tylko z tego że "inaczej się nie dało, ale robimy co możemy", to jakoś
    okazuje się że można sobie dać radę nawet w sytuacjach beznadziejnych.

    Tak samo jak zjeżdżanie na pas awaryjny by przepuścić wyprzedzającego -
    nie mamy dróg 4pasmowych, to sobie przynajmniej radźmy na tym co mamy.

    Sam staję autem "dostawczo-podobnym" nie raz na zakazach, wjeżdżam gdzie
    nie powinienem, zastawiam kogoś na parkingu - bo tak trzeba, by zrobić
    szybko i sprawnie to co mam zrobić, i za chwilę odjadę. Ale robię to z
    głową, tak by jak najmniej życie ludziom utrudnić, żeby zostawić
    przejście, staram się obserwować czy ktoś wyjechać nie chce (i mam za
    szybą kartkę "jestem w X , serwis, tel yyy") a w razie czego nie mam
    problemu wyskoczyć przestawić auto by ktoś wyjechał.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 157. Data: 2011-07-25 10:57:21
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-25 10:36, BartekK pisze:

    OT. Ten BartekK? :>
    <http://www.barborka.pl/2002/galeria/2002/cz_rajd/PB
    300022.JPG>

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 158. Data: 2011-07-25 15:14:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 21 Jul 2011 09:40:48 +0200, Rychu <r...@a...pl>
    wrote:

    >Nie będę crossował, więc zakładam podobny wątek co na p.r.w.
    >
    >Ręce opadają...
    ><http://img69.imageshack.us/img69/9439/imag0217g.jp
    g>

    dorzucę:

    http://imageshack.us/photo/my-images/84/snc00002v.jp
    g/

  • 159. Data: 2011-07-25 19:26:52
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-25 15:14:56 +0200, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> said:

    > dorzucę:
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/84/snc00002v.jp
    g/

    Czemu się czepiasz biednego człowieka?
    On nie mógł inaczej - wszak za znakiem wywożą...
    ;-)

    --
    Bydlę