    From: "Kamil" <k...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: FERGUSON AF-5018 CI
    Date: Sun, 25 Aug 2013 03:27:17 +0200

    Użytkownik "Cavallino" napisał:

    > Pewnie Ty wiesz lepiej jakie są potrzeby KAŻDEGO użytkownika niż oni?

    Pewnie część ludzi odczuwa potrzebę godzinnego skanowania zamiast kilku minut. I
    nie widzi potrzeby ułożenia favorites w swojej kolejności. Ja jednak dziwiłbym
    się takiemu podejściu. Dodam jeszcze, że w omawianym combo nie mozliwości wyboru
    kanału klawiszami numerycznymi, mimo tego że są. Wyłącznie sekwencyjnie góra
    dół. I nie ma opcji powrotu do wcześniej oglądanego kanału. A to standard.

    > A choćby po to, żeby obejrzeć okna niekodowane na kanałach jak najbardziej
    > kodowanych.

    To rzeczywiście istotna potrzeba. Daj spokój.

    > Nikt na soft pewnie nie poświęca zbyt wiele kasy, to i rezultat jest jaki
    jest.

    No właśnie. Jest jaki jest, czyli gówniany. To dziwne bo są juz przecież wzorce.
    Nie trzeba za każdym razem wynajdować koła. Zresztą taki soft to prościzna.
    Kilka kB. Na miliony sprzedawanych przez danego producenta tunerów 10 tys $ to
    fraszka. Jeśli miałbym narzędzia to mogę zrobić taki soft w 3 dni.

    Pzdr