  • Data: 2013-08-25 08:40:46
    Temat: Re: FERGUSON AF-5018 CI
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil" <k...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52195d81$0$1250$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Pewnie część ludzi odczuwa potrzebę godzinnego skanowania zamiast kilku
    > minut.

    Wyłączyć nie idzie?

    > To rzeczywiście istotna potrzeba.

    Przy fta, zwłaszcza polskim, to może być jedyna sensowna pozycja do
    obejrzenia.

    >Daj spokój.

    To że tobie coś nie jest potrzebne, to nie znaczy że ma go nie być.
    Twoje zachcianki też nie wszystkim byłyby potrzebne, więc czemu się dziwisz,
    że nie są zrealizowane?

    > jest.
    >
    > No właśnie. Jest jaki jest, czyli gówniany. To dziwne bo są juz przecież
    > wzorce.
    > Nie trzeba za każdym razem wynajdować koła. Zresztą taki soft to
    > prościzna.
    > Kilka kB.

    No właśnie, większy nie może być, bo

    >Na miliony sprzedawanych przez danego producenta tunerów

    Miliony tego samego typu?
    Czy zakładasz, że wszystkie są zgodne programowo i sprzętowo, że ten sam
    soft na nich pójdzie?

    > 10 tys $ to
    > fraszka. Jeśli miałbym narzędzia to mogę zrobić taki soft w 3 dni.

    I pewnie problem w tym, że nikt nie chce wydać tych 10 tys usd.