  • 1. Data: 2009-03-05 09:33:55
    Temat: Re: [FAQbot] Wersja 3.21 - długie.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Linki sprawdzone i zaktualizowane, większych zmian brak. Zapraszam do
    sprawdzenia i komentowania.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2009-03-05 09:36:27
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Aha, jak zawsze prośba o dodanie poniższej linijki do swojej sygnaturki:

    weFAQ&v=qvj

    Znacze ułatwia to znalezienie FAQ przez nowicjuszy.

    Sękju from de małntejn.

  • 3. Data: 2009-03-05 10:05:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    > Witek.
    > Linki sprawdzone i zaktualizowane, większych zmian brak. Zapraszam do
    > sprawdzenia i komentowania.

    Z tego co zauwazylem:
    slowo "standart" wymienilbym na "standard"
    Usunalbym "odezwy" dotyczace pobierania naglowkow, modemow itp.
    Jak to jest naprawde z tym IRC-em? ;)
    Uzywane Jawy TS czy MZ ETZ z kanonu staja sie kolekcjonerskim rarytasem.
    Masowo produkowana Japonia rulezz.
    Coraz trudniej o DR350 czy XT350 - dzis to motocykle malo znane, najczesciej
    zajezdzone.
    GS 500 jako sport dla poczatkujacych to troche bnaciagane, zwlaszcza ze
    pojawila sie "eFka".
    Jak mozna zapomniec o *ondzie CeBepincet!!?? To to kanon!
    Z nowosci, dosc sympatycznych dla poczatkujacych, wymienic mozna Kawe ER6,
    BMW 650/800. Generalnie, rzedowe dwucylindowce o lagodnej charakterystyce i
    niewielkiej masie.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 4. Data: 2009-03-05 11:21:20
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 05 Mar 2009 10:33:55 +0100
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Witek.
    > Linki sprawdzone i zaktualizowane, większych zmian brak. Zapraszam do
    > sprawdzenia i komentowania.

    Może bikez.com jako wyszukiwarke danych motocykli?

    W punkcie 1.7 jest tak napisane:
    "motocykliści to idioci", "rozp****lę każdy
    napotkany motocykl moim białym merolem"

    Ja bym zmienił 'merol' an 'puszka' czy coś innego coby mniej rozgarnięci
    nie poczuli się urażeni.

    Do pkt 1.8 można dodać http://w.droge.pl http://wikimapia.org
    http://pilot.pl

    W ostatniej części dot. porad starego wyjadacza zabrakło mi
    (albo przeoczyłem) żeby nie wyprzedzać kolumn samochodów oraz
    aut skręcających w prawo nie brać z lewej strony bo można się spotkać
    na środku skrzyżowania z czymś co akurat z tej prawej wyjechało.

    Na koniec chciałem tylko dopisać że to moje prywatne uwagi i każdy
    ma prawo się z nimi nie zgodzić.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 5. Data: 2009-03-05 12:33:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Sqeeb pisze:

    > Może bikez.com jako wyszukiwarke danych motocykli?

    Słusznie, dodam.

> [...]
    > napotkany motocykl moim białym merolem"
    >
    > Ja bym zmienił 'merol' an 'puszka' czy coś innego coby mniej rozgarnięci

    To był cytat z Edka Klopa oidp :) Teraz należałoby chyba raczej dodać
    Organizację Zero albo Panslavistę.

    > Do pkt 1.8 można dodać http://w.droge.pl http://wikimapia.org
    > http://pilot.pl

    Może być, sam nie korzystam.

> [...]
    > aut skręcających w prawo nie brać z lewej strony bo można się spotkać
    > na środku skrzyżowania z czymś co akurat z tej prawej wyjechało.

    No, tego akurat w zeznaniach Wyjadacza nie było. Myślę że nie ma sensu
    wrzucać wszystkich mozliwych standardowych sytuacji, bo mnogość ich.

  • 6. Data: 2009-03-05 12:46:51
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Z tego co zauwazylem:
    > slowo "standart" wymienilbym na "standard"

    Rajt.

    > Usunalbym "odezwy" dotyczace pobierania naglowkow, modemow itp.

    Zastanawiałem się nad tym i chyba jednak bym to zostawił, duzo ludków
    uzywa teraz różnych mobilnych technologii z ograniczonym nierzadko
    transferem więc sytuacja analogiczna.

    > Jak to jest naprawde z tym IRC-em? ;)

    A mnie wiem, nigdy nie uzywałem, a FAQ swoje lata ma. Jest ?

    > Uzywane Jawy TS czy MZ ETZ z kanonu staja sie kolekcjonerskim rarytasem.
    > Masowo produkowana Japonia rulezz.

    W sumie fakt.

> [...]
    > pojawila sie "eFka".
    > Jak mozna zapomniec o *ondzie CeBepincet!!?? To to kanon!

    Jest w opcjach dla jeżedżących wczesniej.

    > Z nowosci, dosc sympatycznych dla poczatkujacych, wymienic mozna Kawe
    > ER6, BMW 650/800. Generalnie, rzedowe dwucylindowce o lagodnej
    > charakterystyce i niewielkiej masie.

    Oki, myślę że wrzucę za chwilę nowy temat i gremialnie wybierzemy
    polecane moto na miarę naszych czasów.

  • 7. Data: 2009-03-05 12:54:03
    Temat: Re: Wersja 3.21 - długie.
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 5 Mar, 13:33, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Myślę że nie ma sensu
    > wrzucać wszystkich mozliwych standardowych sytuacji, bo mnogość ich.
    A rozbudowac nieco poradnik kupowania? Daty na przewodach hamulcowych,
    felgach, plastikach i pare innych szczegolow rozszera mozliwosci
    wykrycia "skladaka".

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 8. Data: 2009-03-05 13:14:44
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > To był cytat z Edka Klopa oidp :) Teraz należałoby chyba raczej dodać
    > Organizację Zero albo Panslavistę.

    E, bialy merol to byla prowokacja i to o ile ja pamietam autorstwa Krycha.

    I to chyba pierwsza na tej liscie, OZ czy Drewniak to calkiem inna bajka.

    KJ

  • 9. Data: 2009-03-05 13:22:09
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Mar 2009 13:46:51 +0100, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    [...]
    > A mnie wiem, nigdy nie uzywałem, a FAQ swoje lata ma. Jest ?

    Właśnie sprawdziłem, #plrecmotocykle dalej istnieje, siedzą
    tam 4 sesje i nikt nic nie pisze. Martwy to ten kanał może
    jeszcze nie jest, ale z pewnością jest co najmniej w hibernacji.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 10. Data: 2009-03-06 11:11:01
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 05 Mar 2009 13:33:58 +0100
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > To był cytat z Edka Klopa oidp :) Teraz należałoby chyba raczej dodać
    > Organizację Zero albo Panslavistę.

    Hym hym... No ja takich rzeczy nie znam, za młody jestem ;-)
    Zresztą pewnie tak samo jak Ci którzy będą czytać to FAQ.

    Mhm, to tylko sugestia ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb