  • 21. Data: 2009-03-06 14:54:51
    Temat: Re: [FAQ] Dyskusja nt polecanych motocykli
    Od: "Jacek Ł" <j...@p...onet.pl>

    > No, i Hayabuse w niemieckiej wersji 34 KM.

    No jeżeli takowa istnieje :) Mozna sie polansować. Jak nie jeździć to
    ewentualnie przepychać.

    A co do Fazerów - jakoś kilku moich znajomków zaczynało od Fzs600 i jakoś żyje.
    Można? Widać tak...

    A takim pierdopędem 125cm^3 po kursie zrobionym na 250cm^3 to sobie można...
    Chyba ze polecamy 1-sze moto dzieciom ok 16 roku życia. Bo jakoś nie wyobrażam
    sobie dorosłego gościa na 125 (nie mowie o crossach)
    Mniejsza z tym...tak, jestem niepoprawny politycznie.

    Pzdr
    Łosiu
    954

  • 22. Data: 2009-03-06 15:07:03
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    Wojciech G. pisze:

    > To przeca czytam uważnie. Właśnie SevenFifty była pierwszym sprzętem na
    > jaki wsiadłem po długiej (10 lat) przerwie. I wydawała mi się wprost
    > niewiarygodnie ciężka.

    No dooobra, ale mam pytanie pomocnicze: przez ile czasu wydawala Ci sie
    niewiarygodnie ciezka? Pare godzin, pierwsze 100 km?
    Poza tym CBF 600 wazy tez chyba ze 200 kg. Te 20 kg w lewo lub w prawo
    dla powracajacego do tematu motocykli chyba nie robi takiej roznicy.

    Ale upieral sie nie bede.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 23. Data: 2009-03-06 15:56:43
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 05 Mar 2009 14:35:38 +0100
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Początkujący:
    > ścigacz -> Honda NSR 125, Yamaha TZR 125, Honda CBR 125R
    > "armatura" -> Yamaha Virago 250, Honda Rebel 250, Kawasaki EL 252
    > turystyka -> Suzuki GN 250, Yamaha SR/YBR 250, Honda CB/CBF 250
    > enduro -> Honda MTX 80, Aprilia Pegaso 125, Suzuki DR 125, Yamaha XT 250
    >
    > Powracający:
    > ścigacz -> Suzuki GS 500, Kawasaki GPZ 500
    > "armatura" -> Yamaha Virago 535, Kawasaki EN 500, Yamaha Drag Star 650
    > turystyka -> Kawasaki ER-5, Honda CB 500, Yamaha XJ 600, Suzuki GSF 600
    > enduro -> Suzuki DR 350/DR-Z 400, Yamaha XT 350/500/600

    Problem byłby z częściami, ale są też takie 'rarytasy' jak vfr/rvf 400
    i zxr 400. Mają po 60KM.
    Poza tym dla bogatszych maszyny typu Aprilla RS 250 (c.a. 65KM), yamaha
    YBR 125/250.

    Nie wiem na ile to sie nadaje, ale chyba wstrzeliłem się w
    arkusz odpowiedzi ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 24. Data: 2009-03-06 18:30:13
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Magic pisze:
    > Proponuję wpisywac swoje typy POD aktualnymi w celu porównania z
    > poprzednimi propozycjami.

    Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić
    listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?

    Moje typy: goldwing, hoss-boss ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 25. Data: 2009-03-06 19:49:25
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "KLOSZ" napisał :
    > No dooobra, ale mam pytanie pomocnicze: przez ile czasu wydawala Ci sie
    > niewiarygodnie ciezka? Pare godzin, pierwsze 100 km?

    Przez cały dzień. Na tyle ją dostałem i cały czas była ciężka ;)

    > Poza tym CBF 600 wazy tez chyba ze 200 kg. Te 20 kg w lewo lub w prawo dla
    > powracajacego do tematu motocykli chyba nie robi takiej roznicy.

    Chodzi też o rozmiary. No i położenie środka ciężkości. Ale nic to, każdy ma
    inaczej.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 26. Data: 2009-03-06 19:54:52
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał :
    > Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić
    > listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?
    > Moje typy: goldwing, hoss-boss ?

    A moje: Boss-Hoss (dla odmiany), Hayabusa, R1, Thunderace, B-King, K1200R,
    K1200S, V-Max, Triumph Rocket, XX, Fireblade, GSXR
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 27. Data: 2009-03-06 20:32:19
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Konkretow nie podam bo nie znam wszystkich typow motocykli. Mnie chodzi o
    > bardziej ogolne podejscie do tematu. Czy motocykl o pojemnosci 125 jest w
    > stanie tak wyszkolic motocykliste, ze bez problemu pozniej przesiadzie sie
    > na moto docelowe.

    Nie ma motocykli docelowych.

    > Czy nie lepiej jest wlasnie polecic moto ciezszej
    > kategorii, zeby pierwszak nauczyl sie jak np. manewrowac ciezkim sprzetem na
    > parkingu. Bo pierdopeda da sie podeprzec noga a takiego gsxf juz nie.

    Ilość gleb parkingowych jest odwrotnie proporcjonalna do doświadczenia.
    Jeśli położysz pierdopęda to raczej nie zrobisz sobie przy tym krzywdy.
    Nauczysz się na nim jakich sytuacji unikać i jak kontrolować balans. Po
    przesiadce na cięższy sprzęt będziesz już czuł jak daleko do utraty
    równowagi.

    > Moze lepiej jest skastrowac piersze moto? Moze zamiast kat A1 wprowadzic
    > kastrowanie motocykli??

    W tę stronę to zmierza, ale A1 jest moim zdaniem potrzebne - pozwala na
    jazdę młodzieży.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2009-03-06 20:38:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Ponieważ każdy chwali to na czym jeździ(ł) może łatwiej będzie zrobić
    > listę motocykli które się nie nadają na pierwsze moto?

    Stąd generalna zasada ograniczenia do 500ccm/50KM. Bo np Aprilia RS250
    potrafi polecieć i 180.

  • 29. Data: 2009-03-06 20:42:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No i ok. Ale tak na rozum, kto tak naprawde po zdaniu egzaminu na 250 kupi
    > sobie 125?

    Zauważ że 125 wystepuje tylko w kategorii motocykli sportowych. Dlaczego
    ? Bo są tam dwusuwy, które naprawdę sporo potrafią. Zauważ że w dziale
    enduro nie ma ani jednego dwusuwa, niezależnie od pojemności, bo nawet
    "setką" 2T w terenie trzeba już naprawde umieć latać.

  • 30. Data: 2009-03-06 21:07:52
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Fri, 06 Mar 2009 21:38:38 +0100
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Stąd generalna zasada ograniczenia do 500ccm/50KM. Bo np Aprilia RS250
    > potrafi polecieć i 180.

    A przepraszam bardzo 150 hondą nsr 125 to tak bardzo mniej?
    To chyba kwestia mocy a nie vmax. Zabic to sie mozna i uderzajac glowa
    o kraweznik...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb