  • 31. Data: 2011-07-25 00:49:26
    Temat: Re: [F1] Kubica nie jedzie ?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-24 22:20, to pisze:

    > Skąd czerpiesz informacje, na temat jego orientacji?

    Ja *myślę* , że z domysłów. Nie znamy się z RoManem na tyle by
    se w gacie zaglądać.

    RoMan oceniać błędnie lub nie, może mnie już po kilku latach
    "znajomości usenetowej".

    Ale myślę również, że jeśli RoMan domyślać się może w mojej
    kwestii, to chyba może też domyślać się w Twojej. Domyślać rzecz
    jasna, że jesteś pedałem - i chyba nie będzie wówczas w błędzie.

    Z RoManem mamy sobie "dużo do powiedzenia za pewne pyskówki",
    które względem siebie uprawiamy, ale tu się nie pomylił. Jesteś
    pedałem i zadajesz strasznie pedalskie pytania :P

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 32. Data: 2011-07-25 01:21:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Ja *myślę* , że z domysłów. Nie znamy się z RoManem na tyle by se w
    > gacie zaglądać.

    Chcesz przez to powiedzieć, że u Ciebie "zaglądanie se w gacie"
    funkcjonuje jako pewien konkretny etap znajomości?

    > Z RoManem mamy sobie "dużo do powiedzenia za pewne pyskówki", które
    > względem siebie uprawiamy, ale tu się nie pomylił. Jesteś pedałem i
    > zadajesz strasznie pedalskie pytania :P

    Ale on nie do mnie to pisał, a pedałem chyba w ogóle nikogo (przynajmniej
    w tym wątku) nie nazwał.

  • 33. Data: 2011-07-25 07:00:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Nie przesadzam, nienawidzę głosu borowczyka (barwa/ton/etc). Może ci się
    > nie śnić nawet coś takiego, ale można znienawidzieć kogoś tylko przez jego
    > barwę głosu, która jest dla odbiorcy "męcząca" ... I wcale nie chodzi mi
    > o "merytoryczną jakość" komentarzy głoszonych przez borowczyka. Wygląda
    > dla mnie jak rudy pedał i tak mi brzmi, nic nie pocznę.
    >
    > Języka niemieckiego też nie słucha mi się przyjemnie (nawet nie
    > rozumiejąc) wolę inne języki, których nie kumam. Mogą być nawet te co im
    > pasek na ichnim tefałenie leci w drugą stronę.

    To może włącz MUTE.

  • 34. Data: 2011-07-25 11:03:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-07-25 07:00, Agent pisze:

    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:j0h2dl$4be$2@node2.news.atman.pl...

    > To może włącz MUTE.

    Niestety, nasza tv nie nadaje wielościeżkowo dźwięku. A tylko wtedy
    można by było ubić głos Borowczyka nie tnąc przydatnej reszty.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 35. Data: 2011-07-25 12:40:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-25 01:21, to pisze:

    > Chcesz przez to powiedzieć, że u Ciebie "zaglądanie se w gacie"
    > funkcjonuje jako pewien konkretny etap znajomości?

    Chcesz się dowiedzieć - zapoznaj się ze mną, a nie dywaguj
    publicznie.

    > Ale on nie do mnie to pisał, a pedałem chyba w ogóle nikogo (przynajmniej
    > w tym wątku) nie nazwał.

    Ale ja ciebie nazwałem w myśl zasaty "tylko dżedaj pokona
    dżedaj". Czyli "tylko pedał broni pedała" ;P

    Przykro mi, że nie złapałeś.

  • 36. Data: 2011-07-25 13:30:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    Monday, July 25, 2011, 12:40:09 PM, you wrote:

    > W dniu 2011-07-25 01:21, to pisze:

    [............]

    Nie karm trolla, do diabła!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 37. Data: 2011-07-25 14:01:03
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Chcesz się dowiedzieć - zapoznaj się ze mną, a nie dywaguj publicznie.

    Nie dywaguje -- pytam.

    > Ale ja ciebie nazwałem w myśl zasaty "tylko dżedaj pokona dżedaj". Czyli
    > "tylko pedał broni pedała" ;P
    >
    > Przykro mi, że nie złapałeś.

    Ale ja nie bronię żadnego pedała. Zaciekawiło mnie po prostu, skąd RoMan
    zna Twoją orientację. Do tej pory wydawało mi się, że to dość trudno
    poznać, szczególnie, gdy ktoś stara się ją ukryć.

  • 38. Data: 2011-07-25 14:01:23
    Od: to <t...@x...abc>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Nie karm trolla, do diabła!

    I cały dzień będziesz siedział głodny? Troll-masochista? ;)

  • 39. Data: 2011-07-25 14:46:13
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-24 19:25, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Myśle, że Rafał ma normalną a nie zboczoną orientację i widok oraz
    > gadanie rudego pedała mają prawo być dla niego obrzydliwe.

    Swój swego zawsze pozna. Nie interesuję mnie jak się bawicie. Tylko w
    jakim celu próbujecie obrazić gościa, którego nie znacie?

  • 40. Data: 2011-07-25 14:48:33
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-24 19:57, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > człowieka wymienionego z nazwiska, a ty walisz konia, bo możesz się na
    > usenecie niezwykle wartościowo odezwać.

    Coś mocno w głowie penisy ci siedzą.