-
31. Data: 2011-04-10 21:27:57
Temat: Re: F1 - DRS
Od: MMS <n...@S...interia.pl>
W dniu 2011-04-10 23:12, Robert Rędziak pisze:
> On Sun, 10 Apr 2011 21:58:38 +0300, MMS<n...@S...interia.pl> wrote:
>
>> Nie bawi mnie oglądanie zdalnie sterowanych przez sędziów resorówek :)
>
> No to nie oglądaj.
No i właśnie dla tego lubię TV, że ma wyłącznik.
> Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
> że za dużo wyprzedzania, itp, etc...
Przeczytaj ze zrozumieniem.
Nie, że za dużo wyprzedzania ale że jest to sztuczne.
-
32. Data: 2011-04-10 21:29:27
Temat: Re: F1 - DRS
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 10 Apr 2011 20:05:58 +0300, MMS wrote:
>W dniu 2011-04-10 13:19, Cavallino pisze:
>> On sobie sam decyduje kiedy docisk włączyć.
>A mi się wydawało, że ktoś trzeci o tym decydował. Kierowca mógł tego
>użyć lub nie ale w wyznaczonych ramach czasowych.
>A jeśli tak, to to jest wielkie G a nie wyścigi.
No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy :-)
J.
-
33. Data: 2011-04-10 21:43:02
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 21:29:27 +0200, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
> butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy :-)
Ale przecie jest trochę serii gdzie w podobnej sytuacji możesz
np właczyć overboost.
Metoda byłaby prosta: zabanować tarcze z kompozytów, narzucić
regulaminem prostą, prymitywną aerodynamikę, zmniejszyć
przyczepność, by wyjazd poza linię wyścigową nie powodował aż
takiej straty i zabanować sekwencyjne/półautomatyczne skrzynie
biegów. Tylko że zaraz będzie płacz, że ograbia się
,,najbardziej zaawansowaną technicznie serię wyścigową'' [1] z
jej przewagi technicznej.
r.
[1] -- którą od dawna nie jest.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
34. Data: 2011-04-10 21:51:39
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 21:43:48 +0300, MMS <n...@S...interia.pl>
wrote:
> Wystarczy, że się zbliży i może odpalić odrzutowca, a broniący może
> tylko patrzyć jak się oddala.
Oglądałeś, czy tylko tak wstrząsasz powietrze?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
35. Data: 2011-04-10 21:52:48
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
W dniu 2011-04-10 21:43, Robert Rędziak pisze:
> On Sun, 10 Apr 2011 21:29:27 +0200, J.F
> <j...@p...onet.pl> wrote:
>
>> No wiesz - a jakby tak pozwolic na NOS, ale ograniczyc pojemnosc
>> butli. Kazdy moze uzywac kiedy chce, ale na dlugo nie starczy :-)
>
> Ale przecie jest trochę serii gdzie w podobnej sytuacji możesz
> np właczyć overboost.
Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.
Niech zrobią w F1 nielimitowany KERS - zarówno co do mocy silnika
elektrycznego, pojemności akumulatorów i dowolności używania.
Raz że będzie "fajniej", dwa że się pchnie technologie do przodu.
Niech dopuszczą stosowanie chociażby takiego NOS z limitem pojemności
zbiornika, ale bez limitu używania.
Będą wyścigi samochodów i kierowców, a nie jakieś "szachy".
-
36. Data: 2011-04-10 22:08:58
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 21:52:48 +0200, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> wrote:
> Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
> sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.
I myślisz, że A1GP/F2 sobie ,,power pass button'' używać do
woli?
> Niech zrobią w F1 nielimitowany KERS - zarówno co do mocy silnika
> elektrycznego, pojemności akumulatorów i dowolności używania.
> Raz że będzie "fajniej", dwa że się pchnie technologie do przodu.
Trzy: koszty pójdą tak w górę, że znów będzie Ferrari i tło, bo
FIAT ma wręcz nieograniczony, w porównaniu do innych, mieszek.
> Będą wyścigi samochodów i kierowców, a nie jakieś "szachy".
F1 od dawna jest rodzajem szachów spalinowych. Jeśli Ci to nie
odpowiada, nie oglądaj.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
37. Data: 2011-04-10 22:12:49
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 21:58:38 +0300, MMS <n...@S...interia.pl> wrote:
> Nie bawi mnie oglądanie zdalnie sterowanych przez sędziów resorówek :)
No to nie oglądaj.
Najpierw wszyscy płaczą, że w F1 nic się nie dzieje, że nie ma
wyprzedzania, że zmiany pozycji odbywają się w boksach, że
Pietrow blokuje przez wiele okrążeń Alonso, a MSC łomocze
wszystkich przez kilka lat z rzędu.
Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
że za dużo wyprzedzania, itp, etc...
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
38. Data: 2011-04-10 22:13:20
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 21:52:48 +0200, Tomasz Pyra
<h...@s...spam.spam> wrote:
> Ale to ma sens, bo wynika z pewnych technicznych ograniczeń, a nie
> sztucznie wymuszonego i sterowanego komputerowo systemu bonusów-ograniczeń.
I myślisz, że A1GP/F2 można (było) ,,power pass button'' używać
do woli?
> Niech zrobią w F1 nielimitowany KERS - zarówno co do mocy silnika
> elektrycznego, pojemności akumulatorów i dowolności używania.
> Raz że będzie "fajniej", dwa że się pchnie technologie do przodu.
Trzy: koszty pójdą tak w górę, że znów będzie Ferrari i tło, bo
FIAT ma wręcz nieograniczony, w porównaniu do innych, mieszek.
> Będą wyścigi samochodów i kierowców, a nie jakieś "szachy".
F1 od dawna jest rodzajem szachów spalinowych. Jeśli Ci to nie
odpowiada, nie oglądaj.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
39. Data: 2011-04-10 22:50:44
Temat: Re: F1 - DRS
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 10 Apr 2011 22:27:57 +0300, MMS <n...@S...interia.pl>
wrote:
>> Potem zmienia się regulamin, zmienia się wszystko i jest płacz,
>> że za dużo wyprzedzania, itp, etc...
>
> Przeczytaj ze zrozumieniem.
> Nie, że za dużo wyprzedzania ale że jest to sztuczne.
Ograniczenia regulaminowe też mogą być sztuczne, bo przeczą
zasadzie ,,szybciej, wyżej, dalej'' i ,,nieskrępwanemu
rozwojowi'' i co z tego?
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
40. Data: 2011-04-10 23:35:21
Temat: Re: F1 - DRS
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sun, 10 Apr 2011 21:04:28 +0200, Rychu wrote:
>Wracając do tematu. Jest to tak samo debilny pomysł jak doliczanie
>punktów "za wiatr" w skokach narciarskich. To po prostu niszczy ten
>sport.
Nie bardzo, loteria z wiatrem tez go niszczyla.
A takze czekanie na sprzyjajacy.
J.