eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyF1 - DRS › Re: F1 - DRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <h...@4...com>
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    Subject: Re: F1 - DRS
    Date: Sun, 10 Apr 2011 12:19:05 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110409-1, 2011-04-09), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <4da18418$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.114.22
    X-Trace: 1302430744 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2454 178.42.114.22:61210
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361460
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hsv2q65kfo3rcfmh4fsf0jj095snp03qkj@4ax.com...
    > On Sun, 10 Apr 2011 11:40:44 +0200, Tomasz Pyra wrote:
    >>Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
    >>go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
    >>ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
    >>Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
    >>Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
    >>aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
    >
    > Nie wiem jak z tymi regulami - ale czy to nie jest niebezpieczne ?
    > Np dojezdza ktos do zakretu i potem nie dosc ze jest za szybki, to
    > jeszcze bez docisku ?

    On sobie sam decyduje kiedy docisk włączyć.


    >
    >>Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
    >>nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
    >>Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
    >>komputer?
    >
    > Zadna, ale czekaj - tych wyprzedzan znowu tak duzo nie bylo.

    Było bardzo dużo - nie pamiętam kiedy tak było w przeszłości.


    >
    > A tak swoja droga - czy wodzowie F1 nie powinni pozwolic stosowac
    > systemu kazdemu i zawsze ?

    Wtedy byłby całkiem bez sensu, równie dobrze mogłoby wcale go nie być.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: