  • 21. Data: 2020-12-09 09:37:48
    Temat: Re: F1
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/12/2020 19:47, Cavallino wrote:

    > I to był dowód, że ten pseudosport nie ma sensu.
    > 99% technologia, a kierowca to tylko mało istotny dodatek.
    >
    > Muszą coś zrobić, żeby upierdzielić Mercedesom tą przewagę nad resztą
    > stawki, bo inaczej to zdechnie do końca.

    Ta, ja prponuje upierdolic jedna noge Boltowi bo za szybko biega.
    Wiekszego pierdolenia dawno nie slyszalem. Bylo juz tak w DTM, ze
    szybsze auta obciazali ciezarkami...

  • 22. Data: 2020-12-09 09:42:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 09-12-2020 o 07:46, Mirek Ptak pisze:

    >To, że nikt nawet nie może się zbliżyć do tempa Mercedesa, nawet gdy
    >jedzie w nim totalny żółtodziób, w niedostosowanym kokpicie.

    Nie taki znow totalny, poza tym z Mercedesem zwiazany jako junior
    driver ...

    No i czy tak "nikt nie moze zblizyc" ... blisko sa, ale widac te 0.5%
    jest trudne do przeskoczenia.
    A moze wlasnie gorszych kierowcow maja.

    J.

  • 23. Data: 2020-12-09 09:55:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .

    >Jakie cuda Romanie?
    >Moim zdaniem (jak gdzie indziej pisałem) Po prostu Russell jest b.
    >dobrym kierowcą i tyle. Udowodnił to w konkurencji z Robertem i
    >teraz.

    Kiedy zazwyczaj obaj na koncu przyjezdzali :-(

    Wiec moze i troche lepszy od Kubicy ... ale to niewiele mowi, skoro
    forma Kubicy nieznana, a bolidy ... raczej kiepskie.

    Dodaj do tego, ze byc moze mial ciut lepszy bolid,.

    J.

  • 24. Data: 2020-12-09 10:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A propos
    >
    > https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/913685/f1-teor
    ia-spiskowa-czy
    > -cos-jest-na-rzeczy-niespodziewane-ruchy-valtteriego
    -botta

    > "Plotki podsyciły ostatnie zmiany w mediach społecznościowych obu
    > kierowców. Jak zauważył "The Express", z konta Bottasa zniknęła
    > informacja, że jest on zawodnikiem Mercedesa. Zamiast tego w
    > biogramie 31-latka znajdziemy jedynie słowo "kierowca". Z kolei
    > Russell nie wspomina już na Instagramie, że reprezentuje
    > Williamsa. W jego biogramie znajdziemy zaś wyłącznie "kierowca
    > F1".

    :)
    IMO na swiecie jest tylko informacji oficjalnych oraz potwierdzonych
    plotek ze zajmowanie sie takimi niuansami mija sie z celem. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 25. Data: 2020-12-09 12:10:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 08:12, Cavallino wrote:

    > To, że nikt nawet nie może się zbliżyć do tempa Mercedesa, nawet gdy
    > jedzie w nim totalny żółtodziób, w niedostosowanym kokpicie.
    > Chodzi o bolid Mercedesa, a nie o pit stop.

    Jak nie, jak kilkakrotnie mieli oddech na karku a to Verstappena a to
    Racing Point a i Mclaren był blisko. Nie wspomnę już o Bottasie, który
    regularnie dostaje baty.
    Żółtodziób to może jest Aitken i Fittipaldi. Russell już trochę jednak
    jeździ i bije praktycznie zawsze kolegę zespołowego w kwalifikacjach i
    wyścigu.
    Mercedes jest najlepszy bo mają budżet, silnik i ludzi.
    Jeszcze kilka lat temu nikt nawet nie mógł pomyśleć o zbliżeniu się do
    Red Bulla, a wcześniej jaka wielka dominacja Ferrari, McLarena, Renault
    czy Williamsa była. Normalna kolej rzeczy i na pewno nie podpada pod
    teorie spiskowe - zwłaszcza jeśli swoje źródło mają w niechęci do
    Hamiltona :).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 26. Data: 2020-12-09 12:16:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 09:36, K wrote:

    > FIA wszystkie bolidy rozbiera i przeswietla, Mercedes to glownie silnik.

    Jakby to był głównie silnik to Racing Point i Williams by były z nimi na
    czele :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 27. Data: 2020-12-09 12:21:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 09:55, J.F. wrote:
    > Wiec moze i troche lepszy od Kubicy ... ale to niewiele mowi, skoro
    > forma Kubicy nieznana, a bolidy ... raczej kiepskie.
    >
    > Dodaj do tego, ze byc moze mial ciut lepszy bolid,.

    Sam tak sądziłem i pewnie na początku tak było. Faktem jest że poza tym
    fartownym punkcikiem Russell zwykle był przed Robertem (no może poza
    pierwszymi okrążeniami po starcie :) ), a Robert wolny nie jest.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 28. Data: 2020-12-09 12:59:25
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2020 11:16, Mirek Ptak wrote:

    > Jakby to był głównie silnik to Racing Point i Williams by były z nimi na
    > czele :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Napisalem glownie, gdyby tak nie bylo to Redbull Neway-a bylby szybszy,
    a wszyscy sa zgdoni, ze problemem jest slabszy silnik Hondy.

  • 29. Data: 2020-12-09 13:06:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .
    On 09.12.2020 09:55, J.F. wrote:

    >Sam tak sądziłem i pewnie na początku tak było. Faktem jest że poza
    >tym fartownym punkcikiem Russell zwykle był przed Robertem (no może
    >poza pierwszymi okrążeniami po starcie :) ), a Robert wolny nie jest.

    Robert w tamtym sezonie byl wolny, ale nie bylo wiadomo - wina bolidu,
    czy kierowcy.
    Tzn ze wina bolidu, to bylo prawie pewne, ale jaki byl stan kierowcy,
    to juz trudno ocenic.

    Teraz mamy dowod, ze Russel jest dobry, wiec Kubica powinien byc ...
    co najmniej sredni.

    J.

  • 30. Data: 2020-12-09 13:08:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .
    On 09.12.2020 09:36, K wrote:

    >Jakby to był głównie silnik to Racing Point i Williams by były z nimi
    >na czele :)

    Ale czy tak wiadomo, ze dostaja dokladnie takie same silniki ?

    J.