  • 11. Data: 2020-12-08 18:06:28
    Temat: Re: F1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:8134687016$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Tuesday, December 8, 2020, 2:13:42 PM, you wrote:

    >Albo i nie ,,być może"... Na miejscu FIA rozebrałbym ten bolid do
    >ostatniej śrubki - nie wierzę w cuda.

    W sumie to bolid jechal jak drugi i jak wczesniej :)

    J.

  • 12. Data: 2020-12-08 18:08:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, mysle ze kiepski kierowca na dobrym bolidzie tez dobrego czasu
    > nie wykreci.
    >
    > Albo bolid dobry, kierowca dobry, a wulkanizatorzy pogrzebia
    > sprawe
    >: -)

    Przypadek? ;-)

    > No ale Bottasa moze juz mozna denerwowac :-)

    Botasowi to nawet mozna robić mokrego fiutka ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 13. Data: 2020-12-08 20:47:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-12-2020 o 14:13, J.F. pisze:
    > Widze, ze temat przestal byc interesujacy, a tu mielismy ciekawostke -
    > Russel wsiada do bolida Mercedesa i od razu sie robi najlepszy na torze.

    I to był dowód, że ten pseudosport nie ma sensu.
    99% technologia, a kierowca to tylko mało istotny dodatek.

    Muszą coś zrobić, żeby upierdzielić Mercedesom tą przewagę nad resztą
    stawki, bo inaczej to zdechnie do końca.

  • 14. Data: 2020-12-08 20:48:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-12-2020 o 17:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, mysle ze kiepski kierowca na dobrym bolidzie tez dobrego czasu nie
    > wykreci.

    Ale W F1 nie ma zbyt wielu kiepskich kierowców.
    Więc praktycznie każdy z nich w Mercedesie byłby conajmniej wicemistrzem
    świata.

  • 15. Data: 2020-12-08 20:50:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Albo i nie ,,być może"... Na miejscu FIA rozebrałbym ten bolid do
    > ostatniej śrubki - nie wierzę w cuda.

    Dokładnie tak - to nie może być zwykłe "wychodzi nam najlepiej".
    Inni nie posiadają inżynierów, czy co?

  • 16. Data: 2020-12-09 01:15:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-12-08 20:47, Cavallino wrote:

    > I to był dowód, że ten pseudosport nie ma sensu.
    > 99% technologia, a kierowca to tylko mało istotny dodatek.
    >
    > Muszą coś zrobić, żeby upierdzielić Mercedesom tą przewagę nad resztą
    > stawki, bo inaczej to zdechnie do końca.

    Niech jeżdżą bez jednego koła

  • 17. Data: 2020-12-09 07:46:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 08.12.2020 15:54, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Albo i nie ,,być może"... Na miejscu FIA rozebrałbym ten bolid do
    > ostatniej śrubki - nie wierzę w cuda.

    Jakie cuda Romanie?
    Moim zdaniem (jak gdzie indziej pisałem) Po prostu Russell jest b.
    dobrym kierowcą i tyle. Udowodnił to w konkurencji z Robertem i teraz.
    Szkoda, że ten pit-stop był taki chaotyczny. Mercedesowi nie powinno się
    to zdarzyć, ale Russell był już praktycznie przy linii zjazdu do boksów
    kiedy zapadła decyzja, a Mercedes jest pierwszy w alei - czasu był
    ekstremalnie mało.
    Jeśli Russell dostanie fotel w Mercedesie w miarę szybko (kiedy jeszcze
    MB ma taką przewagę i nie wycofał się z F1) to widzę w nim kolejnego MŚ
    - i dobrze, bo inny murowany kandydat jest mi wyjątkowo obrzydliwy ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2020-12-09 08:12:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 07:46, Mirek Ptak pisze:

    > Jakie cuda Romanie?

    To, że nikt nawet nie może się zbliżyć do tempa Mercedesa, nawet gdy
    jedzie w nim totalny żółtodziób, w niedostosowanym kokpicie.
    Chodzi o bolid Mercedesa, a nie o pit stop.

  • 19. Data: 2020-12-09 09:27:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No ale Bottasa moze juz mozna denerwowac :-)

    A propos

    https://sportowefakty.wp.pl/formula-1/913685/f1-teor
    ia-spiskowa-czy-cos-jest-na-rzeczy-niespodziewane-ru
    chy-valtteriego-botta

    "Plotki podsyciły ostatnie zmiany w mediach społecznościowych obu
    kierowców. Jak zauważył "The Express", z konta Bottasa zniknęła
    informacja, że jest on zawodnikiem Mercedesa. Zamiast tego w biogramie
    31-latka znajdziemy jedynie słowo "kierowca". Z kolei Russell nie
    wspomina już na Instagramie, że reprezentuje Williamsa. W jego
    biogramie znajdziemy zaś wyłącznie "kierowca F1".

    J.

  • 20. Data: 2020-12-09 09:36:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 08/12/2020 14:54, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Albo i nie ,,być może"... Na miejscu FIA rozebrałbym ten bolid do
    > ostatniej śrubki - nie wierzę w cuda.

    > O ile by się zmieścił - jest chyba większy nawet od Russela?

    > I wszędzie są niemal równie dobrzy kierowcy.

    FIA wszystkie bolidy rozbiera i przeswietla, Mercedes to glownie silnik.