  • 31. Data: 2020-12-09 13:18:27
    Temat: Re: F1
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .
    On 09.12.2020 08:12, Cavallino wrote:

    >Jak nie, jak kilkakrotnie mieli oddech na karku a to Verstappena a to
    >Racing Point a i Mclaren był blisko. Nie wspomnę już o Bottasie,
    >który regularnie dostaje baty.
    >Żółtodziób to może jest Aitken i Fittipaldi. Russell już trochę
    >jednak jeździ i bije praktycznie zawsze kolegę zespołowego w
    >kwalifikacjach i wyścigu.

    Ale kolega Latifi to tez zoltodziob.
    A w kwalifikacjach potrafi sie trzymac dosc blisko.

    >Mercedes jest najlepszy bo mają budżet, silnik i ludzi.

    Silniki teoretycznie te same, maja i inni.

    J.

  • 32. Data: 2020-12-09 13:19:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    On 08/12/2020 19:47, Cavallino wrote:

    >Ta, ja prponuje upierdolic jedna noge Boltowi bo za szybko biega.
    >Wiekszego pierdolenia dawno nie slyszalem. Bylo juz tak w DTM, ze
    >szybsze auta obciazali ciezarkami...

    A w wyscigach konnych ciagle dociazaja :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-12-09 13:41:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 13:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup

    > A w wyscigach konnych ciagle dociazaja :-)

    Wiesz, kiedyś niejaki Amstrong też tak wszystko wygrywał w kolarstawie
    przez lata.
    Po kolejnych 10 latach wyszło dlaczego.
    Z Mercedesem jest dokładnie tak samo.
    Raz może się udać zrobić auto z taką przewagą, ale nie tyle razy i tak
    długo.
    Muszą mieć coś, czego nie ma konkurencja, a co jakby się przyjrzeć, nie
    jest legalne....

  • 34. Data: 2020-12-09 13:43:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 09:42, J.F. pisze:

    > Nie taki znow totalny, poza tym z Mercedesem zwiazany jako junior driver
    >
    > No i czy tak "nikt nie moze zblizyc" ... blisko sa, ale widac te 0.5%
    > jest trudne do przeskoczenia.
    > A moze wlasnie gorszych kierowcow maja.

    W sensie że Russel jest lepszy od Verstapena i Botas też?
    No to pozostanę przy swoim zdaniu - niedozwolone wspomaganie w
    samochodzie brzmi bardziej wiarygodnie.

  • 35. Data: 2020-12-09 13:46:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 12:10, Mirek Ptak pisze:

    > Jak nie, jak kilkakrotnie mieli oddech na karku a to Verstappena a to
    > Racing Point a i Mclaren był blisko. Nie wspomnę już o Bottasie, który
    > regularnie dostaje baty.

    Jak patrzę w klasyfikację to widzę coś innego.
    Ogromna przewaga sampochodu jest faktem i tyle.

    > Żółtodziób to może jest Aitken i Fittipaldi. Russell już trochę jednak
    > jeździ i bije praktycznie zawsze kolegę zespołowego w kwalifikacjach i
    > wyścigu.

    Ale w innym bolidzie.
    W tym każdy dobry kierowca pojechałby lepiej od całej reszty - na tym
    polega problem.

    > Mercedes jest najlepszy bo mają budżet, silnik i ludzi.

    A inni nagle zapomnieli jak się samochody robi?

    > Jeszcze kilka lat temu nikt nawet nie mógł pomyśleć o zbliżeniu się do
    > Red Bulla, a wcześniej jaka wielka dominacja Ferrari, McLarena, Renault
    > czy Williamsa była.

    Ale nigdy tak długo i tak mocno.
    Nawet zmiany w przepisach tego nie zmieniły.

    Normalna kolej rzeczy i na pewno nie podpada pod
    > teorie spiskowe - zwłaszcza jeśli swoje źródło mają w niechęci do
    > Hamiltona :).

    Do Hamiltona nic nie mam.
    Gdyby wygrywał dla Ferrari nawet bym go fetował. ;-)

  • 36. Data: 2020-12-09 13:47:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 09-12-2020 o 12:16, Mirek Ptak pisze:

    > Jakby to był głównie silnik to Racing Point i Williams by były z nimi na
    > czele :)

    Odpowiedź jest prosta - oni nie mają tego dodatku o którym mówimy.
    Tego w pełni nielegalnego właśnie.

  • 37. Data: 2020-12-09 13:48:07
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2020 12:41, Cavallino wrote:

> [...]
    > długo.
    > Muszą mieć coś, czego nie ma konkurencja, a co jakby się przyjrzeć, nie

    Jak masz jakies dowody to sie zglos do FIA w tej sprawie, a nie tu
    pierdolisz jakies teorie spiskowe jakbys sie wczoraj urodzil. Przed
    Mercedesem dominowal Rebull (4 lata), ktory stracil mocno po zmianie z
    V8 na hybrydy v6 przez to, ze Renault zaspalo z rozwojem silnika.
    Wczesniej dominowaly McLaren (2-3lata), Ferrari (7 lat), Benetton,
    Williams itd. Przy kazdej erze dominacji ktoregos zespolu pojawiaja sie
    oskarzenia o jakies niregulaminowe czesci, co jakis czas ktos
    wykorzystuje luki w przepisach, ktore szybko sa naprawiane. Calkowicie
    pomijajac juz fakt, ze F1 to jest chyba jedyny sport w ktorym reguly
    zmieniaja sie w trakcie sezonu.

  • 38. Data: 2020-12-09 13:48:59
    Od: K <n...@e...com>

    On 09/12/2020 12:47, Cavallino wrote:

    > Odpowiedź jest prosta - oni nie mają tego dodatku o którym mówimy.
    > Tego w pełni nielegalnego właśnie.

    Ty masz nielegalny dodatek w mozgu.

  • 39. Data: 2020-12-09 14:53:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W sensie że Russel jest lepszy od Verstapena i Botas też?

    Raczej ze Hamilton i Bottas lepsi od wielu innych, choc co do Bottasa
    mozna miec watpliwosci, patrzac na wyniki.

    Z jednej strony - nie dziwne, stac ich na najlepszych, z drugiej -
    widac, ze dobry kierowca moze miec pecha jak Russel czy Kubica.

    >No to pozostanę przy swoim zdaniu - niedozwolone wspomaganie w
    >samochodzie brzmi bardziej wiarygodnie.

    No ale co - sztuczna inteligencja, ktora jedzie zamiast kierowcy ?

    J.

  • 40. Data: 2020-12-09 14:57:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 09.12.2020 13:47, Cavallino wrote:

    > Odpowiedź jest prosta - oni nie mają tego dodatku o którym mówimy.
    > Tego w pełni nielegalnego właśnie.

    Fiu, Fiu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --