  • 1. Data: 2011-03-16 15:09:36
    Temat: F-ra Vat marża w GSM na allegro
    Od: NieJorgnijSię <n...@n...pl>

    Tak sobie przekalkulowałem, że bardziej opłaci mi się przejść z 3 numerami z
    Plusa do Playa z 12 miesięczną umową bez brania telefonów, które w playu
    tanie nie są. Szukam i znajduję na allegro swój telefon - i większość
    sprzedawców oferuje go na zasadzie f-ra vat marża. O co chodzi? Nie odliczę
    pełnego VATu? Mam DG i telefon biorę na firmę.

  • 2. Data: 2011-03-16 15:20:22
    Temat: Re: F-ra Vat marża w GSM na allegro
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od NieJorgnijSię
    z dnia: 2011-03-16 16:09:
> [...]
    > i większość sprzedawców oferuje go na zasadzie f-ra vat marża. O co
    > chodzi? Nie odliczę pełnego VATu? Mam DG i telefon biorę na firmę.
    nie odliczysz, to komis nie będący płatnikiem VATu, FV brutto możesz
    wrzucić w koszty

    Paweł

  • 3. Data: 2011-03-16 15:32:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 16:20, Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od NieJorgnijSię
    > z dnia: 2011-03-16 16:09:
    > nie odliczysz, to komis nie będący płatnikiem VATu, FV brutto możesz
    > wrzucić w koszty

    To można nie być płatnikiem VATu i wystawiać faktury VAT marża?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-03-16 16:15:11
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-16 16:32, Liwiusz pisze:

    > To można nie być płatnikiem VATu i wystawiać faktury VAT marża?

    Nie ale można ciąć w pręta (czyt. oszczędzać) i sprzedaż pchać jako
    komis a jak się trafi uparty to mu wystawić fakturę ale z przeniesieniem
    na niego kosztów (czyli + Vat)

  • 5. Data: 2011-03-16 16:17:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-16 17:15, boxfish pisze:

    > Nie ale można ciąć w pręta (czyt. oszczędzać) i sprzedaż pchać jako
    > komis a jak się trafi uparty to mu wystawić fakturę ale z przeniesieniem
    > na niego kosztów (czyli + Vat)

    A jaki to ma związek z pytaniem autora wątku?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-03-16 16:44:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    NieJorgnijSię pisze:
    > Tak sobie przekalkulowałem, że bardziej opłaci mi się przejść z 3
    > numerami z Plusa do Playa z 12 miesięczną umową bez brania telefonów
    PRzy 3 abo, zarządaj czegoś wiecej niż normalna oferta. ja za 12.5N
    dostałem 90 min +1000play+stac.

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-03-16 16:48:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 16:20:22 +0100, Paweł Gąska napisał(a):

    > nie odliczysz, to komis nie będący płatnikiem VATu, FV brutto możesz
    > wrzucić w koszty

    Komis JEST płatnikiem VAT ale telefon kupiony od osoby prywatnej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 8. Data: 2011-03-16 17:16:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 16:48:53 +0000, Waldek Godel wrote:

    >Komis JEST płatnikiem VAT ale telefon kupiony od osoby prywatnej.

    NTG, ale jak tak taka faktura wyglada ?

    komis kupil za 800zl, sprzedal za 1000zl brutto, co bedzie na
    fakturze?
    Bo jak rozumiem nalezy zaplacic 37.40 VAT, ale to sie chyba na
    fakturze nie pojawi ?

    J.

  • 9. Data: 2011-03-16 17:24:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > komis kupil za 800zl, sprzedal za 1000zl brutto, co bedzie na
    > fakturze?
    > Bo jak rozumiem nalezy zaplacic 37.40 VAT, ale to sie chyba na
    > fakturze nie pojawi ?

    Na fakturze bedzie 1000 zl brutto i tyle.
    Calosc wrzucasz w koszty

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-03-16 17:25:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "NieJorgnijSię" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > sprzedawców oferuje go na zasadzie f-ra vat marża. O co chodzi? Nie
    > odliczę pełnego VATu? Mam DG i telefon biorę na firmę.

    Nie odliczysz.
    Calosc wrzucasz w koszty tak, jakbys kupowal cos od zwolnionego z VAT

    Pozdrawiam
    SDD