    Date: Sun, 20 May 2012 13:21:10 +0200
    From: Atlantis <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eye-Fi - ktos używał?

    W dniu 2012-05-19 19:46, Mirek pisze:

    > Pytań mam wiele, ale najważniejsze: w którym momencie to kasuje pliki?
    > Bo z opisu wynika, że po złapaniu zasięgu pliki wędrują na serwer i są
    > kasowane na karcie... no dobrze, ale po tej operacji musimy chyba
    > wyłączyć i włączyć aparat bo zgłupieje?

    A ja mam nadzieję, że operatorzy sieci komórkowych w końcu pójdą po
    rozum do głowy i dadzą sobie spokój z tym tą idiotyczną, przestarzałą
    praktyką "jeden użytkownik - jedna karta sim" tudzież "jeden użytkownik
    - dwie karty sim, ale tylko jedna zalogowana w danym momencie".

    Czasy się zmieniają. Ilość aktywnych komórek już jakiś czas przekroczyła
    liczbę populacji. Infrastruktury operatora używa się już nie tylko do
    wykonywania połączeń i SMS-ów. Coraz częściej użytkownicy łączą się z
    Internetem. Bardzo chciałbym mieć możliwość korzystania z tego samego
    numeru w kilku urządzeniach jednocześnie. Mógłbym wtedy normalnie, jak
    teraz używać swojego smartfona, lecz poza tym:

    1) Mieć dostęp do pakietu internetowego i wiadomości z tabletu.
    2) Mieć dostęp do pakietu internetowego i wiadomości z netbooka.
    3) Zainstalować sobie w routerze modem USB, który w razie awarii
    Neostrady automatycznie zapewniałby mi awaryjny dostęp do Internetu.
    4) Wzięcie na rower bardziej solidnej komórki nie wiązałoby się z
    przekładaniem karty SIM.

    Poza tym można mnożyć przykłady. Dawałoby to możliwość stworzenia
    aparatów cyfrowych, które automatycznie ładowałyby zdjęcia na jakiegoś
    Dropboxa (tudzież portale społecznościowe). Można by stworzyć
    radioodtwarzacz samochodowy, umożliwiający słuchanie streamów z
    Internetu, a dodatkowo będący telefonem komórkowym.

    I wszystko to rozliczone na jednym rachunku...