  • Data: 2012-02-21 19:52:54
    Temat: Re: Express Card <--> USB3 i eSATA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "omega_fan" jcvar1$bi9$...@i...gazeta.pl

    > Pytanie, co to jest rozsądna cena.

    > http://www.dealextreme.com/p/express-to-usb-3-0-comb
    -esata-54mm-expansion-card-adapter-for-notebook-max-
    5-0-gpbs-109374

    Dostałem. Włożyłem. Zainstalowałem soft.

    USB3 nie mam -- trudno zgadnąć, czy chodzi poprawnie
    USB2 chodzi, ale nie daje dostatecznie dużo zasilania
    na USB, choć daje zasilanie (nie wiem, ile)
    w dodatkowym gniazdku eSATA nie mam

    Po USB chodzi komórka i chodzi (prawie chodzi -- brak sterowników) ZEN.
    Jedno i drugie ma własne zasilanie. Dyski tylko mrugają. Chodzi także
    TPLinkowa karta sieciowa na USB. Świeci też lampka (do oświetlania)
    LEDkowa na USB. Żaden dysk z USB2 nie chodzi. Próba łączenia dysków
    drutem Y (nie wiem, czy można w ten sposób zasilać) też nie dała
    dobrego rezultatu. Dyski chodzą po inych USB (USB2) w tym notebooku.
    Innego nie mam.

    Pierwszym razem weszło z ogromnym trudem, wyjąć się prawie nie udało.
    Naiwnie myślałem, że nacisnę wiadomy przycisk i karta zostanie wysunięta.
    Później wsuwałem już ,,na sznurku''. Po kilku wsunięciach i wysunięciach
    jest nieźle, ale bez sznurka nie warto próbować wyjmowania.

    -=-

    Co robię źle?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'