  • Data: 2012-02-24 05:56:11
    Temat: Re: Express Card <--> USB3 i eSATA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "omega_fan" jcvar1$bi9$...@i...gazeta.pl

    > http://www.dealextreme.com/p/express-to-usb-3-0-comb
    -esata-54mm-expansion-card-adapter-for-notebook-max-
    5-0-gpbs-109374

    Dzięki. :)

    "Grzegorz S" 0...@a...sgh.waw.pl

    > Wysyłka do Polski z tego sklepu jest zawsze bezpłatna niezależnie od wartości
    transakcji.
    > Kupowałem u nich już wiele artykułów i zawsze było bezproblemowo.

    Tobie też dziękuję. :)

    -=-

    Karta na oko starannie wykonana, jestem co najmniej zadowolony.
    Brak zasilania -- ale z pustego i Salomon nie naleje, bo Express
    Card daje z definicji co najwyżej 2 waty.

    -=-

    Chyba jednak kupię tez i to:

    http://www.dealextreme.com/p/54mm-express-card-to-2-
    port-esata-raid-card-for-notebook-48004

    -=-

    Szkoda, że nie wiedziałem tego, że SATA nie wejdzie do eSATA.
    Nie mając zasilania i tego drutu -- nie mogę przetestować karty.
    USB chodzi, na pewno szybciej niż USB2, ale na razie nie mam
    urządzeń na USB3, więc próbuję z USB2, na dodatek powolnymi,
    ale i tak jest szybciej.

    Kupię drucik eSATA<-->SATA i wypróbuję szybkość błysku Seagate. :)

    Najwyraźniej:

    Żegnajcie, dawne wspomnienia,
    Żegnajcie, burze i serc uniesienia,
    Czas wszystko odmienia,

    popierdoleni sprzedawcy polscy -- żegnajcie. :)
    Oby moja euforia nie była przedwczesna...
    Ale (jak widzę) sklepów wysyłkowych ci u nas dostatek...

    Ceny?... Hm... Nawet w najgorszych przeliczeniach to może być ze 2 razy taniej niż u
    nas.
    Pomijam już kwestię transportu -- stamtąd wszystko przysyłają za freeko. U nas
    transport
    może kosztować i pół stówy za paczkę kosztującą mniej niż tałzen złotych.

    http://www.dealextreme.com/p/cr2032-3v-lithium-cell-
    button-battery-5-pack-34712

    Te baterie to chyba w Polsce mogę kupic w (; tej samej cenie ;) -- ale płacąc
    tyle (lub niewiele drożej) za jedną sztukę, zamiast za pięć. :)

    A te kartę (o której pisałem wyżej) mogę kupić juz 2 razy drożej...
    No... Nieco ponad 2 razy drożej...

    http://www.dealextreme.com/p/cr2032-3v-lithium-cell-
    button-battery-5-pack-34712

    Jest masa drobiazgów (w foto na przykład) tak tanich,
    że w Polsce żądają za nie o rząd wielkości więcej...

    -=-

    Minusy karty -- nie lubi hibernacji?
    Nie tyle nie lubi, co na nią nie zezwala!!
    Komputer można uśpić (bidula -- uśpiony niczym
    niechciany kociak) ale nie można zahibernować,
    a raczej można zahibernować, ale po chwili się
    odhibernuje...

    Karta (oczywiście ta, którą kupiłem) mieści się całkowicie w dziurze
    na ExpressCard, zatem można ją tam trzymać stale. Bez potrzeby nie
    żre prądu (chyba, że niemierzalny) zatem jest OK.

    -=-

    Stale płaczę... Qrwa mać!!! Chyba musze qpić krople przeciwalergiczne!
    Albo zamieszkać nad morzem czy inna wodą...

    Idę -- trzeba dziś zapolować na czerwone buty Reeboka. :)
    Przecenili je ze 199 na 99 złotych -- rychło w czas. :)
    (bo to typowo letnie buty -- zimą ich skóra popękałaby niemal natychmiast)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'