  • Data: 2009-02-09 11:01:45
    Temat: Re: Expo nocleg 12-14.02
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Babiczka Dynotech pisze:
    > Witam
    > szukam noclegu w Warszawie na Expo 12-14.02 i jakoś ciężko mi to idzie ,
    > bardzo proszę o pomoc ma ktoś jakieś sugestie? znacz hotel motel w rozsądnej
    > cenie dla 4 może 5 osób.
    >
    > Pozdrawiam
    > Babiczka
    > Dyno-Tech
    > Katowice

    No to moze zapytaj tu:

    http://www.polhotels.com/warsz/Harctur/index2.htm

    blisko Expo XXI, dojazd zajmuje max z 10 minut, powrot troche dluzej, bo
    sie na Towarowej troche korkuje.
    Ceny, jak ostatnio bylem, na poziomie 130 pln z jedynke zes niadaniem,
    sniadania takie sobie, ale da sie zjesc, parking strzezony przy hotelu,
    blisko dobra pizzeria i pare innych "atrakcji".

    Zdrowko
    KLOSZ