  • 11. Data: 2012-03-20 14:33:40
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin zaemka

    > Policyjni/1,91152,11371667,Ekspert__To_Socha_i_Korna
    cki_winni_rozbicia_maserati.html

    > Kierowca samochodu osobowego nie musi wiedzieć, że tył autobusu
    > "zachodzi", a tym bardziej o ile.

    Wystarczy, że nie będzie tak durny, by przysunąć swoje drzwi na 10cm do innego
    pojazdu uczestniczącego w ruchu.

    > Nie musi też przewidywać przyszłych
    > manewrów (szczególnie manewrów "na ślepo") stojącego autobusu.

    Ach, jakżeby mógł przewidzieć, że znajdujący się na zakorkowanym pasie ruchu
    pojazd ruszy...

    > Za to kierowca autobusu musi kontrolować, co dzieje się wokół jego
    > pojazdu. Ciekawe, czy jakby tam znalazło się dziecko albo staruszka i
    > zostaliby potrąceni, to opinia tego "eksperta" byłaby taka sama?

    A co miało robić dziecko albo staruszka na środku jezdni?

    > Fajny ekspert.

    To co twierdzi ma sens w odróżnieniu od tego co Ty twierdzisz :)

    pzdr
    \SK

  • 12. Data: 2012-03-20 14:43:54
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    to wrote:
    > begin Arek

    > I co jeszcze robią? Każdy ma zostawiać po 5 metrów wokół autobusu, bo
    > jego kierowca może zachcieć wykonywać manewry na ślepo?

    Tu nie było 5m tylko 10cm. Najpierw Socha zatrzymała się na przystanku a potem
    Kornacki sobie otwiera drzwi na oścież i nie patrzy, że prawie je wetknął pod
    pojast który uczetniczyn w ruchu (a nie włącza się).

    > To kierowca
    > autobusu ma kontrolować, co się dzieje z jego pojazdem, a w tym przypadku
    > od otwarcia drzwi do kolizji minęło KILKA SEKUND.

    No i co z tego?

    > Gość w ogóle nie
    > ogarniał co się dzieje w okolicy autobusu.

    On ma przede wszystkim ogarniać to co się dzieje tam gdzie będzie jechać a nie
    zastanawiać się czy jakaś celebryta nie zrobiła sobie z przystanku parkingu a
    potem sobie otwiera drzwi na oścież. A autobus musiał ominąć wóż TVNu który
    sobie zatarasował pas (mimo że tam jest zakaz zatrzymywania).

    > Wina bezsprzeczna.

    ROTFL!

    > Co Ty bredzisz. Zawadził o drzwi bo NIE WIDZIAŁ ani drzwi, ani dorosłego
    > człowieka przy tych drzwiach.

    Co robił dorosły człowiek na środku Jerozolimskich?

    > Zawadziłby o wszystko co by się tam
    > znalazło, szczególnie mniejsze gabarytowo.

    To co by się tam znalazło znalazło by się na własną odpowiedzialność.

    PS.

    Całość cuchnie ustawką na kilometr. Tak się im dziwnie zdarzyło akurat na 200
    odcinek...

    pzdr
    \SK

  • 13. Data: 2012-03-20 15:13:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Arek

    > I co jeszcze robią? Każdy ma zostawiać po 5 metrów wokół autobusu, bo
    > jego kierowca może zachcieć wykonywać manewry na ślepo? To kierowca
    > autobusu ma kontrolować, co się dzieje z jego pojazdem, a w tym
    > przypadku od otwarcia drzwi do kolizji minęło KILKA SEKUND. Gość w
    > ogóle nie ogarniał co się dzieje w okolicy autobusu. Wina
    > bezsprzeczna.

    > Co Ty bredzisz. Zawadził o drzwi bo NIE WIDZIAŁ ani drzwi, ani
    > dorosłego człowieka przy tych drzwiach. Zawadziłby o wszystko co by
    > się tam znalazło, szczególnie mniejsze gabarytowo.

    na filmie widze że facet rozwarł drzwi jak do stodoły, od autobusu zostało
    jakieś kilka centymetrów.

  • 14. Data: 2012-03-20 15:23:31
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 20 Mar 2012 15:13:36 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >na filmie widze że facet rozwarł drzwi jak do stodoły, od autobusu zostało
    >jakieś kilka centymetrów.

    jeszcze chyba można zaryzykować twierdzenie, że otwieranie drzwi
    trwało, gdy autobus już jechał.

  • 15. Data: 2012-03-20 16:40:45
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 14:43, Sebastian Kaliszewski pisze:
    [...]
    > Całość cuchnie ustawką na kilometr. Tak się im dziwnie zdarzyło akurat
    > na 200 odcinek...

    TVN jest całkiem niezły w takich ustawkach.

    Co tam koszt drzwi biorąc pod uwagę fakt, że ten filmik widzieli chyba
    już wszyscy. Dość tania reklama programu.

    A.

  • 16. Data: 2012-03-20 17:46:24
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Kierowca samochodu osobowego nie musi wiedzieć, że ...]
    Skończ waść i wstydu oszczędź.
    > Fajny ekspert.
    Toż powiedziałem że dupa nie ekspert LOL
    Nie zna się matołek jeden LOL
    Odpisz mu i skompromituj go :D
    Udowodnij że Ty się nie kompromitujesz :D
    --
    Krzysiek

  • 17. Data: 2012-03-20 18:18:45
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > To kierowca
    > autobusu ma kontrolować, co się dzieje z jego pojazdem

    Człowieku, wyluzuj już :-). Uparłeś się przy swoim
    praktycznie odosobnionym zdaniu i brniesz do końca, razem z
    Cavallino.

    > ...a w tym przypadku
    > od otwarcia drzwi do kolizji minęło KILKA SEKUND.

    Może obejrzyj ten film w normalnej wersji, a nie w
    zwolnionym tempie? ;-)

    > Gość w ogóle nie
    > ogarniał co się dzieje w okolicy autobusu. Wina
    > bezsprzeczna.

    A przynajmniej według Ciebie :-). Na szczęście nie Ty
    rozstrzygasz w tej sprawie. I dzięki Bogu w żadnej innej ;-)

  • 18. Data: 2012-03-20 18:21:50
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > jeszcze chyba można zaryzykować twierdzenie, że otwieranie
    > drzwi
    > trwało, gdy autobus już jechał.

    Ja to napisałem w jakiejś poprzedniej dyskusji na ten temat,
    ale wszechwiedzący To pospołu z Cavallino uznali, że tak nie
    było ;-). Że autobus ruszył kilka sekund po otwarciu drzwi
    :-).

  • 19. Data: 2012-03-20 18:26:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Tu nie było 5m tylko 10cm.

    Więc Ci pisze, że gdyby było 5 to by raczej nie zahaczył.

    > Najpierw Socha zatrzymała się na przystanku

    Może jej się czerwona kontrolka zapaliła.

    > a potem Kornacki sobie otwiera drzwi na oścież i nie patrzy, że prawie je
    > wetknął pod pojast który uczetniczyn w ruchu (a nie włącza się).

    Prawie robi dużą różnicę :-)

    > PS.
    >
    > Całość cuchnie ustawką na kilometr. Tak się im dziwnie zdarzyło akurat na
    > 200 odcinek...

    No ale co z tego ?!

  • 20. Data: 2012-03-20 21:08:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek wrote:
> [...]
    >
    > Co tam koszt drzwi biorąc pod uwagę fakt, że ten filmik widzieli chyba
    > już wszyscy. Dość tania reklama programu.

    jakiego programu... :)

    nawet nei wiem co to za lidzie w tym wozie siedzieli. Jakaś kobieta i facet.