  • 21. Data: 2012-03-20 23:09:39
    Temat: Odp: Expert o drzwiach Konraka
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jkae5o$ac1$...@i...gazeta.pl...

    > Człowieku, wyluzuj już :-). Uparłeś się przy swoim praktycznie
    > odosobnionym zdaniu i brniesz do końca, razem z Cavallino.

    I policją która stosowanie wyceniła postawę autobuśnika, o czym łaskawie
    chcesz zapomnieć...
    Twoje widzimisie prawa nie stanowi, pan expierd tłumaczący że każdy musi
    wiedzieć o zachodzeniach autobusu również.

    > A przynajmniej według Ciebie :-). Na szczęście nie Ty rozstrzygasz w tej
    > sprawie.

    Rozstrzygnięcie chyba Cię nie do końca interesuje, bo już miało miejsce, ale
    jakoś o tym nie wspominasz....

  • 22. Data: 2012-03-20 23:58:07
    Temat: Re: Expert o drzwiach Konraka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Robert_J

    > A przynajmniej według Ciebie :-). Na szczęście nie Ty rozstrzygasz w tej
    > sprawie.

    Tyle, że ten co rozstrzyga "rozstrzygnął" jak ja, ba, sprawca się z tym
    zgodził. Niesamowite!

  • 23. Data: 2012-03-20 23:58:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > na filmie widze że facet rozwarł drzwi jak do stodoły, od autobusu
    > zostało jakieś kilka centymetrów.

    I co z tego? Autobus stał.

  • 24. Data: 2012-03-20 23:59:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Jarek Andrzejewski

    > jeszcze chyba można zaryzykować twierdzenie, że otwieranie drzwi trwało,
    > gdy autobus już jechał.

    Nawet gdyby jechał, to drzwi mu nie przeszkadzały. Zaczęły przeszkadzać,
    czy zaczął skręcać (na ślepo).

  • 25. Data: 2012-03-21 00:02:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Tu nie było 5m tylko 10cm.

    Obojętne. Jak stał, to było w sam raz. Nawet gdyby ruszył, to nic by się
    nie stało. Problem pojawił się gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    skrętu.

    > Najpierw Socha zatrzymała się na przystanku a

    Brak związku.

    > potem Kornacki sobie otwiera drzwi na oścież i nie patrzy, że prawie je
    > wetknął pod pojast który uczetniczyn w ruchu (a nie włącza się).

    Nigdzie ich nie wetknął, pojazd stał, miejsce było, potem zaczął ruszać,
    nadal było, a "znikło" dopiero gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    skrętu.

    > No i co z tego?

    No i to z tego, że do kolizji doprowadził wykonywany na ślepo przez
    kierowcę autobusu manewr skrętu.

    > On ma przede wszystkim ogarniać to co się dzieje tam gdzie będzie jechać

    Dokładnie, ale nie tylko z przodu, ale też z boku.

    > A autobus musiał ominąć
    > wóż TVNu który sobie zatarasował pas (mimo że tam jest zakaz
    > zatrzymywania).

    Brak związku.

  • 26. Data: 2012-03-21 00:03:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Toż powiedziałem że dupa nie ekspert LOL Nie zna się matołek jeden LOL

    Wróć do szkoły, bo bredzisz. Albo nie pij tyle.

  • 27. Data: 2012-03-21 00:04:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arek

    > Chyba nikt nie ma wątpliwości, że "to" zna się najlepiej. Jest jednostką
    > wybitną nie raz to powtarzał, skończył studia itp. Więc nie słusznie
    > podważasz jego prawo do posiadania zawsze racji.

    chcesz banana?

  • 28. Data: 2012-03-21 00:57:50
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin Krzysztof 45

    > Wróć do szkoły, bo bredzisz. Albo nie pij tyle.
    EXPERT, czegoś nie rozumiesz?
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2012-03-21 09:44:07
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-21 00:02, to pisze:
    {...}
    > Problem pojawił się gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    > skrętu.
    [...]

    > dopiero gdy zaczął wykonywać na ślepo manewr
    > skrętu.
    [...]

    > No i to z tego, że do kolizji doprowadził wykonywany na ślepo przez
    > kierowcę autobusu manewr skrętu.

    [...]

    Coś Ci się zacięło. Tak przy okazji skąd wiesz, że ten manewr był "na
    ślepo" i skąd wiesz, że skręcał tak sobie a nie omijał czegoś itp.

    Głupie pytanie, jak mogę Ciebie pytać skąd coś wiesz, przecież Ty i
    Cavallinio wiecie wszystko.

    A.

  • 30. Data: 2012-03-21 09:46:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-03-20 23:58, to pisze:
    > begin Robert_J

    > Tyle, że ten co rozstrzyga "rozstrzygnął" jak ja, ba, sprawca się z tym
    > zgodził. Niesamowite!

    Czyli razem z Cavallinio przyznajecie, że policjant wręczający mandat,
    zawsze ma racje. Przypuszczam, że wycofacie się z tego szybciej niż mi
    się wydaje, ale w odpowiednim momencie przypomnę.

    A.