eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykle[laickie] Ewolucja motocyklistówRe: Ewolucja motocyklistów
  • Data: 2009-04-21 13:17:04
    Temat: Re: Ewolucja motocyklistów
    Od: WIR <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Kwi, 09:19, Nikanor <p...@g...com> wrote:
    > Do lansu po mieście. Bo tak na codzień to: brak ABS, brak ochrony
    > przed warunkami atmo, metr bieżący rury od kierownicy zahacza o
    > lusterka, brak schowka i daleko do ziemi w razie podeprzeć się.

    serio?
    nie zauwazylem. Jezdzi sie tym po miescie wygodniej, niz skuterkiem
    50ccm.
    1. Kierownica jest powyżej lusterek samochodowych
    2. Siedzisz wyprostowany - widzisz wszystko nad osobowkami
    (dostawczaki niestety mozna pokonac chyba tylko powyzej 200cm
    wzrostu ;)
    3. Co mnie przy jezdzie po miescie obchodzi brak owiewek? W korku woda
    i tak wali z gory w razie czego, a male odcinki, to mozna bez owiewek
    nawet przy predkosci pierwszej kosmicznej przeleciec ;)
    4. Jak sie ma troche uciwilnione supermoto, to wg mnie osoba sredniego
    wzrostu nie ma problemu z dostepem do asfaltu - mam 177 cm i czasami z
    nudow na swiatlach wystukuje sobie rytm nogami o droge.
    5. Mala masa - same zalety.
    Ostatnio zaliczam w ramach zalatwiania formalnosci trasy w stylu
    Warszawa-Mińsk Mazowiecki-Warszawa i jedyne co mi przy takim przelocie
    przeszkadza to brak normalnego szosowego integrala - krosowy jednak
    strasznie halasuje, a dodatkowo zwirem sie po pysku ciagle dostaje
    spod kol samochodow.

    WIR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: