eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEuropejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania. › Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Date: Wed, 7 Jul 2010 09:34:14 -0500

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:i11qeg$nsp$1@news.onet.pl...

    > Teraz piszą o 100 frankach + koszt winiety.
    >
    > Ale i tak trudno jej nie wykupić, bo na granicy celnik tych bez
    > winiety kieruje na bok ;-)

    A te winiety w Austrii czy Szwajcarii to sprawdzają tylko przy kontrolach?
    Czy może jest jakiś sposób (RFID?) aby je sprawdzić jakoś zdalnie?

    Pamiętam że na wycieczce do Wiednia nie kupiłem austryjackiej
    winiety (nie wiedziałem że ma być...) i z Wiednia do Pragi jechałem
    bez niej po autostradach bez żadnego incydentu...