eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyEuropejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania. › Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
  • Data: 2010-07-07 17:54:43
    Temat: Re: Europejskie ograniczenia, predkosc, radary - ot takie tam rozwazania.
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > i >>> zajmują się pilnowaniem czy auta mają winiety. IMHO dobrze,

    > A te winiety w Austrii czy Szwajcarii to sprawdzają tylko przy
    > kontrolach? Czy może jest jakiś sposób (RFID?) aby je sprawdzić
    > jakoś zdalnie?

    RFID to może przesada, ale kamer na autostradach jest mnóstwo.
    A skoro we Włoszech potrafią te passy abonamentowe sprawdzać w locie
    na bramkach (tam chyba jest kod kreskowy), to i winietę szłoby
    zczytać.

    Tylko nie jestem pewien czy byłaby to podstawa do mandatu, czy raczej
    "sprawdzcie taki i taki".

    --
    Pozdro
    Massai