  • 11. Data: 2012-06-07 13:25:44
    Temat: Re: Euro 2012: BBC (wywiad MI6) ostrzega przed bombą
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
    > użytkowników tej grupy?

    Wysadzenie kamienic w Moskwie przez FSB to jest dopiero perwersja. W 1999 w
    zginęło ponad trzysta ludzi w serii zamachów na mieszkańców w Moskwie. A wiele
    zostało rannych i trwale okaleczonych. Zamachy inspirowała rosyjska służba
    specjalna FSB (dawniej KGB). Te serie miały uzasadnić cele polityczne
    ówczesnej władzy. Napisał to podpułkownik tejże służby FSB Aleksander
    Litwinienko w opublikowanej książce. Został okrutnie zabity środkami
    promieniotwórczymi w 2006 roku w Londynie. To była dopiero perwersyjne
    działania na żywej tkance społecznej.

  • 12. Data: 2012-06-07 13:36:20
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Masz jakąś perwersyjną uciechę seksualną w wyciąganiu TEGO z KF większości
    > użytkowników tej grupy?

    Przeanalizuj może dane z Wikipedii, zamiast się ośmieszać niewiedzą:
    Zamachy bombowe na budynki mieszkalne w Rosji (1999)
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamachy_bombowe_na_budy
    nki_mieszkalne_w_Rosji_%281999%29

    Aleksander Litwinienko
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litwinienko

  • 13. Data: 2012-06-07 13:48:12
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > [CIACH] zmień lekarza, bo ten u którego się leczysz oszukuje cię

    Zresztą lekarz mi o nie jednych sprawach powiedział, ma szerokie kontakty,
    wśród innych lekarzy też i jest dobrze poinformowany. A z drugiej strony
    ciekawe jak funkcjonują w czasie takiego zagrożenia szpitale wojskowe i jakie
    szkolenia lekarze tam przechodzą.

  • 14. Data: 2012-06-08 01:22:36
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > raczej nie wierzę w bombę atomową w walizce (niby skąd?) - ani tym
    > bardziej, że przygotowuje ją MI6 (niby PO CO?) - ale myślę, że tzw.
    > "BRUDNA BOMBA" jest jak najbardziej prawdopodbna... a efekt byłby
    > DEWASTUJĄCY: to byłby nie tylko koniec Tuska i PO - ale także całej
    > Unii Europejskiej!

    Wrogie siły jak przystało na tego typu ludzi mają zawsze w pogotowiu plan B.
    Gdyby plan A się nie udało lub przeszkodzono w jego przeprowadzeniu. Przemarsz
    ulicami Warszawy oraz starcie się z organizatorami wcześniejszego innego
    marszu doprowadzi do zamieszek, walk ulicznych, zginie kilkadziesiąt Rosjan i
    rzuci cień na dalsze rozgrywki Euro 2012. Za co Moskwa zrości sobie prawo do
    odpowiedzi odwetowej i uderzy jednorazowo na Warszawę rakietą Iskander. To
    Euro się nie odbędzie.

  • 15. Data: 2012-06-09 01:10:28
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 6 Cze, 23:45, Jingiel <x...@x...xx> wrote:

    > Co ty opowiadasz. To byłby koniec świata. A wszystko przez Tuska.
    > Zresztą Kaczyńskiego też. A w ogóle to zmień lekarza, bo ten u którego
    > się leczysz oszukuje cię

    po co te zacietrzewienie - my tutaj po dżentelmeńsku teoretyzujemy a
    Ty się wściekasz...

    a teraz na logikę: "brudna bomba" w Warszawie - inymi słowy Czarnobyl
    w Centrum Warszawy *i to jeszcze podczas "Euro2012" - czy sobie
    wyobrażasz jaki byłby to CHAOS?

  • 16. Data: 2012-06-09 01:22:57
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 5 Cze, 22:49, Terry Jonesty <t...@g...com> wrote:
    > raczej nie wierzę w bombę atomową w walizce (niby skąd?) - ani tym
    > bardziej, że przygotowuje ją MI6 (niby PO CO?)

    Tak sie nad tym zastanawiam i przemknelo mi przez mysl, ze taka bomba
    w Warszawie podczas Euro i powiedzmy obarczenie wina Iranu to moglaby
    byc prowokacja przed UDERZENIEM NA IRAN,
    cos tak jak "prowokacja na radiostacji w Gliwicach" dokonana przez
    hitlerowcow tuz przed atakiem na Polske w 1939r.
    Prosze sobie wyobrazic: "brudna bomba" - lub malutka bomba atomowa w
    walizce zdetonowana w Warszawie podczas Euro. Potem CIA oglasza, ze
    "wykryla, iz zrobil to Hezollah a bombe dostal wprost do wladz Iranu".
    Potem co? ODWET! innymi slowy zmasowany atak na Iran przy POPARCIU
    SWIATOWEJ OPINII publicznej...

  • 17. Data: 2012-06-10 02:05:25
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Tak sie nad tym zastanawiam i przemknelo mi przez mysl, ze taka bomba
    > w Warszawie podczas Euro [CIACH]

    Te analizy są mijające się z celem. Za zamachem i destabilizacją stoją tylko i
    wyłącznie komunoruscy. Cała organizacja Euro 2012 przez Polskę to celowy
    efekt, aby Polska nie wybudowała elektrowni atomowej a budowała przez pięć lat
    stadiony. Wysokim kosztem dla budżetu. Aby na kolejne lata uzależnić Polskę
    energetycznie od Rosji. Bomba i zamach pozwoli Rosji upiec dwie pieczenie na
    jednym ogniu: Polska zostanie ośmieszona na arenie międzynarodowej (sygnał dla
    świata, Polska nie potrafi zorganizować Euro (tak samo jak nie potrafi
    zorganizować wizyty prezydenta) i druga korzyść dla Rosji nie powstanie w
    Polsce elektrownia atomowa. Trwałe uzależnienie energetyczne ludzi.

    Dlatego prawdopodobnie celem ataku będą wartościowi uznani w świecie ludzie,
    którzy pozwolą Rosji osiągnąć efektowny rezultat.

  • 18. Data: 2012-06-12 01:30:53
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Terry Jonesty wrote:
    > a teraz na logikę: "brudna bomba" w Warszawie - inymi słowy Czarnobyl
    > w Centrum Warszawy *i to jeszcze podczas "Euro2012" - czy sobie
    > wyobrażasz jaki byłby to CHAOS?

    eee tam, jak znam zycie to zatajono by cala sprawe i zadbano aby
    liczniki Geigera okazaly sie niemozliwe do zdobycia dla prywatnych
    ludzi a w mediach ciagle by robiono wode z mozgow, np. trabiono, ze to
    porachunki gangow jakiegos Perszinga z Malizna a potem by puscili M
    jak milosc lub Na Wspolnej, extra wydanie "Arkana Magii", Psich
    Adopcji lub Golo i Wesolo
    a zeby bylo cos w realu to rzuciliby kilka promocji do hipermarketow,
    m.in. w Realu ;)

  • 19. Data: 2012-06-12 08:05:18
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > eee tam, jak znam zycie to zatajono by cala sprawe i zadbano aby
    > [CIACH]

    Odpowiedni ludzie przykrywający każdą sprawę są już zatrudnieni w TVP w
    Warszawie. Właściwie, biorąc to pod uwagę, nie wiadomo, co się stało
    faktycznie wczoraj na Ukrainie.

  • 20. Data: 2012-06-12 13:35:19
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Jun 12, 8:05 am, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    wrote:

    > Odpowiedni ludzie przykrywający każdą sprawę są już zatrudnieni w TVP

    to oczywiste, i w innych panstwach tez tak jest (a juz na pewno w
    Rosji)

    > Właściwie, biorąc to pod uwagę, nie wiadomo, co się stało
    > faktycznie wczoraj na Ukrainie.

    a co sie wlasciwie tam stalo - bo wyznam, ze nie ogladam tych meczy,
    mam szczerze gleboko w du... kto z kim gra i czy wygra i czy "Franek
    pieeeeeknie strzelil bramke" lub czy Bolek slicznie kopna pileczke czy
    cos tam jeszcze...

    Bardziej mnie intersuje czy obcy biznes nie zrobi SZAMBA wokol domow
    wydobywajac gaz lupkowy (i zabierajac go do siebie a w zamian Polsce
    "gow... z makiem pasternakiem")