  • 21. Data: 2016-04-20 18:51:52
    Temat: Re: Etui wodoszczelne
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Chris <a...@g...pl> Wrote in message:

    > Już nie ma Reala, teraz to Auchan :)

    Ale półki takie same z takim samym towarem stoją nadal w tym samym
    miejscu, i cieszą się takim samym zainteresowaniem klientów
    ;-)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 22. Data: 2016-04-20 19:11:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Chris <a...@g...pl> Wrote in message:

    > Gdzie widzisz oszustwo? są klapki które trzeba zamknąć, jest to w
    > instrukcji do tego jak pierwszy raz odpalasz telefon to nawet animacje
    > na ekranie są żeby zamknąć klapki przed zamoczeniem.

    Akurat w modelu Xperia M4 Aqua, Sony chwali się,
    że można moczyć telefon bez żadnych klapek, których zresztą
    telefon ten
    jest pozbawiony.
    "Wystarczy potem osuszyć złącza" przed podłączeniem jozka czy
    słuchawek -
    jak wynika z oficjalnego materiału promocyjnego.

    I to jest bardzo dobra filozofia, gniazdka same w sobie są
    hermetyczne zatopione
    w plastyku, a elektronika inteligentnie reaguje na wahania
    rezystancji spowodowanej przez wodę na tychże złączach.

    A więc widać, że Sony wie o co chodzi :-]

    Problem jednak że, oprócz w/w gniazdek wystawionych na wodę, jest
    jeszcze
    przedzialik z slotami na SIM i SD - zabezpieczony klapką, ponieważ
    ciężko
    wyobrazić sobie rutynowe moczenie np karty SD...

    ALE czy rzeczywiście niedokładne zamknięcie owej klapki może spowodować
    popsucie się telefonu? Wątpię...

    > Gwarantują, nie wiem gdzie ty widzisz problem.

    Bzdura

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 23. Data: 2016-04-21 08:47:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-20 o 19:11, Yerine Ictimai pisze:

    > Bzdura

    Gwarantuje zgodnie z normą:

    http://support.sonymobile.com/pl/dm/water-and-dust-r
    esistance/

    Tu jest dokładnie mój telefon:
    http://www.sonymobile.com/pl/products/phones/xperia-
    z2/specifications/#tabs

    **** Smartfon Xperia(TM) Z2 jest zgodny ze standardami IP55 oraz IP58, co
    oznacza, że jest zabezpieczony przed kurzem i wodą. Jeśli wszystkie
    gniazda i porty są szczelnie zamknięte, telefon zapewnia (i) odporność
    na natrysk pod niskim ciśnieniem z każdej możliwej strony, zgodnie ze
    standardem IP55; i/lub (ii) odporność na zanurzenie w wodzie na
    głębokość do półtora metra przez 30 minut, zgodnie ze standardem IP58.
    Telefonu nie należy używać na powierzchni wody ani pod wodą w warunkach
    wykraczających poza normy IP55 i IP58. Może to spowodować anulowanie
    gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2016-04-21 16:24:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" nf9t2j$pep$...@n...news.atman.pl

> [...]
    ani pod wodą w warunkach wykraczających poza
    > normy IP55 i IP58. Może to spowodować anulowanie gwarancji.

    Kiedyś wyjaśnialiśmy sobie, że woda to H2O, nie zaś wodne roztwory soli czy kwasów
    itp...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 25. Data: 2016-04-21 16:30:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" nf7dhk$89r$...@n...news.atman.pl

    > Już nie ma Reala, teraz to Auchan :)

    Lub Bi1.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 26. Data: 2016-04-21 16:41:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "Chris" nf9t2j$pep$...@n...news.atman.pl

    >Kiedyś wyjaśnialiśmy sobie, że woda to H2O, nie zaś wodne roztwory
    >soli czy kwasów itp...

    Taka 100% ? Ona pradu niemal nie przewodzi, a wiec elektronice niemal
    nie szkodzi ...

    Niestety, w przyrodzie nie wystepuje :-)

    J.

  • 27. Data: 2016-04-21 19:39:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5718e6ad$0$22826$6...@n...neostrada.pl

    > Taka 100% ? Ona pradu niemal nie przewodzi,
    > a wiec elektronice niemal nie szkodzi ...

    Trociny czy dym papierosowy -- przewodzą?
    Norma IP dotyczy także ciał stałych.

    > Niestety, w przyrodzie nie wystepuje :-)

    I co z tego, że nie występuje?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

    BTW -- wg biegłego sądowego dym papierosowy to zapach.