  • 11. Data: 2016-04-19 09:30:09
    Temat: Re: Etui wodoszczelne
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 14:26, masti pisze:

    > a naprawdę brzyzgoszczelny :)

    Robiłem nim zdjęcia pod wodą w basenie i zero problemów więc ten patent
    działa o ile masz zamknięte klapki :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-04-19 14:54:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" nf4mpo$i2c$...@n...news.atman.pl

    > Robiłem nim zdjęcia pod wodą

    Na jakiej głębokości?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 13. Data: 2016-04-19 15:20:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" nf4mpo$i2c$...@n...news.atman.pl

    > Na jakiej głębokości?

    1m, mi to starczy ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-04-19 16:38:46
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 04/16/16 17:24, J.F. wrote:

    > A poza Auchan mozna to gdzies pomacac ?

    W Realu jeszcze, w w/w sklepach sa bardzo tanie, jakos malo kto chce
    kupowac... ;)

  • 15. Data: 2016-04-19 16:47:53
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 04/19/16 09:30, Chris wrote:

    > Robiłem nim zdjęcia pod wodą w basenie i zero problemów więc ten patent
    > działa o ile masz zamknięte klapki :)

    A jak masz np. zbyt niedbale zamknięte to co? Popsuje się
    a serwis d/s spławiania napraw po pływaniu z automatu orzecze: "wina
    uzytkownika"?

    Przeciez to jawne oszustwo!
    Lepiej trzymac sie na ~km z dala od marek "wodoszczelnych"
    az zaczną COKOLWIEK GWARANTOWAC !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 16. Data: 2016-04-19 16:49:51
    Od: Oje Ejo <o...@y...ru>

    On 04/19/16 15:20, Chris wrote:
> [...]

    A jak dlugo?

    > 1m, mi to starczy ...

    Problem w tym, ze telefonem RUSZASZ pod ta woda! Wiec rozne
    przyspieszenia lokalnie wywoluja zwiekszenie cisnienie, co nalezy
    intepretowac ze "jakbys byl na glebokosci kilka razy wiekszej"

  • 17. Data: 2016-04-20 04:36:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Oje Ejo" nf5gc4$mu3$...@d...me

> [...]

    > przyspieszenia lokalnie wywoluja zwiekszenie cisnienie, co nalezy
    > intepretowac ze "jakbys byl na glebokosci kilka razy wiekszej"

    Woda jest gęsta, więc wielkich szybkości nie można tam uzyskać.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 18. Data: 2016-04-20 10:02:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 16:49, Oje Ejo pisze:

    > A jak dlugo?

    Mokry w wodzie był ok 10-15 min bo nie chciało mi wychodzić.

    > Problem w tym, ze telefonem RUSZASZ pod ta woda! Wiec rozne
    > przyspieszenia lokalnie wywoluja zwiekszenie cisnienie, co nalezy
    > intepretowac ze "jakbys byl na glebokosci kilka razy wiekszej"

    Jak by to powiedzieć, fizyka mnie wali skoro działa :)
    A zapisy w gwarancjach są profilaktyczne jak ograniczenia do 50km/h na 3
    pasmowej drodze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2016-04-20 10:10:11
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 16:47, Oje Ejo pisze:

    > A jak masz np. zbyt niedbale zamknięte to co? Popsuje się
    > a serwis d/s spławiania napraw po pływaniu z automatu orzecze: "wina
    > uzytkownika"?
    > Przeciez to jawne oszustwo!

    Gdzie widzisz oszustwo? są klapki które trzeba zamknąć, jest to w
    instrukcji do tego jak pierwszy raz odpalasz telefon to nawet animacje
    na ekranie są żeby zamknąć klapki przed zamoczeniem.

    > Lepiej trzymac sie na ~km z dala od marek "wodoszczelnych"
    > az zaczną COKOLWIEK GWARANTOWAC !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Gwarantują, nie wiem gdzie ty widzisz problem.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2016-04-20 10:10:38
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 16:38, Oje Ejo pisze:

    > W Realu jeszcze, w w/w sklepach sa bardzo tanie, jakos malo kto chce
    > kupowac... ;)

    Już nie ma Reala, teraz to Auchan :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl