  • 51. Data: 2006-04-03 21:58:50
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    W wiadomości od Jarek Marciniak napisano:

    > Nie 20 tys zł , tylko 20 tys $ - maja to juz w cenniku.

    Sorry za zamieszanie, pieprznęło mi się najwyraźniej - późno było, jak
    pisałem ;)

    Pozdr!

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 52. Data: 2006-04-04 08:46:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 1. rozwiazanie nielegalne

    OK, zatem zostajemy przy 15 Mbps FD i jest 100% legalne, lub 30 i jest
    _wystarczająco_na_nasze_realia_ legalne. Wiem co piszę. DFS i EIRP 100% w
    normie, CE i CLBT.

    > 2. pasmo wolne - postawie Ci polska antene sektorowa po drodze, zaloze
    > karte 400mw i wlacze bandwidth test - gwarantuje 99% strat pakietow

    W tym momencie zakłócasz działanie sieci teleinformatycznej i dokonujesz
    przestępstwa. Wolne pasmo służy do jego używania, a nie do zakłócania
    używania innym. Możesz odpalić 100 linków i przesyłać informację, ale celowe
    zakłócanie jest czymś zgoła innym. Pewnie chcesz się dalej kłócić, ale
    odsyłam Cię do precedensów z CB radiem. Identyczne problemy były i się
    bardzo szybko skończyły.

    BTW Po drodze musiałbyś postawić maszt, bo tak się składa, że nic nie ma, na
    czym można antenę powiesić. Pole lub las. Zanim skończysz swoją inwestycję,
    to ja już uruchomię link laserowy, lub skorzystam z dobrodziejstw OSPF.
    Tymczasem US i IS przypadkowo dobierze się Tobie do d. z powodu
    zaksięgowania kosztów, które _nie_służą_osiąganiu_przychodów_. O
    sfrustrowanych ziomalach z mojej sieci, którym nie działa net z Twojego
    powodu nawet nie wspominam. To nie ja dałem im Twój prywatny adres. :-)

    Widzę u Ciebie rażącą nieznajomość prawa. Wiem, że Twoja firma (Veracomp)
    sprzedaje drogie urządzenia Alvariona, Tsunami i inne także do WiMax.
    Rozumiem, że jest Ci przykro i jestem wyrozumiały. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 53. Data: 2006-04-04 09:30:43
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e0tbrb$r6m$1@atlantis.news.tpi.pl> Jan Werbiński napisał(a):

    > Widzę u Ciebie rażącą nieznajomość prawa. Wiem, że Twoja firma (Veracomp)
    > sprzedaje drogie urządzenia Alvariona, Tsunami i inne także do WiMax.

    Alvarion,Tsunami to nie są DROGIE urządzenia. To jest rynek zaraz po soho.

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 54. Data: 2006-04-04 11:45:11
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
> [...]
    > w normie, CE i CLBT.

    > W tym momencie zakłócasz działanie sieci teleinformatycznej i dokonujesz

    jest bodajze taki zapis: dzialajac w tym pasmie uzytkownik godzi sie na
    zaklucenia pochodzace z innych zrodel

    jak mnie radar zakluca to zglosze przestepstwo ?

    jak nie chcesz zaklucen to sobie kup pasmo

    --
    Mateo

  • 55. Data: 2006-04-04 14:43:29
    Od: "Adam" <4...@g...pl>

    wiem, wiem, ale nie wytrzymalem i sie zrobily KPLN :)

  • 56. Data: 2006-04-04 14:48:31
    Od: "Adam" <4...@g...pl>

    > Nie mogli kupić realteka za 10 zł? W ostateczności używane intele z
    allegro
    > za 5 zł.
    > Przecież 70-100 Mbps jakie wyciągnie, to i tak kilka razy więcej od
    > wydajności radiolinii.
    > Rozumiem, że trzeba ciąć koszty, ale oszczędzanie 5 zł w sprzęcie za 50
    000
    > zł to chyba przesada?

    Przepraszam, ze pytam, a jak sadzisz do czego nadaje sie kosc z logiem
    skorupiaka ? Jesli nadal twierdzisz ze karta eth (mowie o takich do PC) do
    czegos sie nadaje to chyba powinnismy juz zakonczyc dyskusje na takie
    tematy. Rozumiem wszystko ale bez przesady.
    Pozdr.
    Adam

  • 57. Data: 2006-04-04 14:52:21
    Od: "Adam" <4...@g...pl>

    To ja brzydko pytaniem na pytanie odpowiem, a skad Ty dysponujesz takimi
    danymi statystycznymi ? Masz stycznosc ze sprzetem Saf Tehnika, czy moze
    Twoj kolega slyszal od innego kolegi ktory bardzo lubi np eryki :P Bo jesli
    tak jest to zatrzymaj dla swojej wiadomosci takie informacje i nie mieszaj
    ludziom w glowach.

    > Skad masz takie informacje!? Ta awaryjnosc byla na poziomie 20% urzadzen
    > nowokupowanych.

    Pozdr.
    Adam

  • 58. Data: 2006-04-04 14:59:53
    Od: "Adam" <4...@g...pl>

    Nic dodac, nic ujac.
    Nalezy tylko pamietac o lokalizacji wezlow, podane ceny dotycza aglomaracji
    do 100 tys mieszkancow. W wiekszych miastach dokladamy 50% jesli tylko jeden
    wezel znajduje sie na terenia duzego miasta.
    Pozd.
    Adam

  • 59. Data: 2006-04-04 15:03:21
    Od: "Adam" <4...@g...pl>

    > Alvarion,Tsunami to nie są DROGIE urządzenia. To jest rynek zaraz po soho.
    A to ciekawe, czy dla Ciebie stacja bazowa Alvariona BreezMax to jest rynek
    SOHO ? Gdzie modul zasilania (tak naprawde gniazdko) kosztuje 20KPLN ?
    pozdr.
    Adam

  • 60. Data: 2006-04-04 15:14:37
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Mateo" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jest bodajze taki zapis: dzialajac w tym pasmie uzytkownik godzi sie na
    > zaklucenia pochodzace z innych zrodel

    Zakłócenia, to nie to samo, co celowe działanie i uniemożliwienie działania.
    Kazdy może chodzić chodnikiem, jeżeli są godziny szczytu, to powoli posuwasz
    się w tłumie, ale nikt nie ma prawa blokować chodnika, tylko dlatego, że
    ktoś inny nie wykupił go na wyłączność.

    > jak mnie radar zakluca to zglosze przestepstwo ?

    DFS i po problemie. (zakłóca)

    > jak nie chcesz zaklucen to sobie kup pasmo

    Jak wyżej. (zakłóceń)