  • 41. Data: 2006-04-02 14:46:23
    Temat: Re: Erricsson versus Saf Tehnika
    Od: "admin" <a...@a...pl>

    > Jeśli dobrze pamiętam, Motorola Canopy w Łodzi chwaliła się, że będzie
    można
    > kupić niedługo radiolinię 300 Mb/s za około 20 tys zł.

    Mozesz przypomniec jaka to firma prezentowala Motorola Conopy?
    Tez bylem ale jakos nazwa tej firmy wyleciala mi z glowy.
    Aro

  • 42. Data: 2006-04-02 19:48:57
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <4...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mogli kupić realteka za 10 zł? W ostateczności używane intele z allegro
    > za 5 zł.
    I co dalej? Mieli wylutowywać scalaki? I do każdego radia inny układ?
    To nie jest produkcja na poziomie 3 urządzeń/miesiąc.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 43. Data: 2006-04-02 20:19:34
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    http://www.canopywireless.pl/

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 44. Data: 2006-04-03 07:13:57
    Od: Mariusz Krukowski <k...@n...spam.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Nie rozumiem. Niezawodny i dobry chip obsługujący ethernet kosztuje może
    > 2-3 zł. Z czym tu jest eksperymentować?

    To dobre pytanie, ale do SAF. Kłopot w tym, że swego czasu nie byli
    skłonni na nie odpowiedzieć :-(

  • 45. Data: 2006-04-03 08:29:19
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> napisał w wiadomości

    > I co dalej? Mieli wylutowywać scalaki? I do każdego radia inny układ?
    > To nie jest produkcja na poziomie 3 urządzeń/miesiąc.

    Mogę się tylko domyślać, jakie problemy mieli np z wtyczką do kabla 220V.
    Przecież nie mogli używać odciętych kabli od żelazka, ponieważ to nie jest
    produkcja na poziomie 3 urządzeń/miesiąc.

    Sprzedając komplet za 50 000 - 120 000 zł nie stać ich przecież na
    zatrudnienie ruskich, żeby rozbierali karty sieciowe za 12 zł i w ciągu
    godziny wylutowali 30 Realteków. Zupełnym absurdem jest zamówienie chipsetów
    na Tajwanie. Zupełnie rozsądne wydaje się całkowite wstrzymanie produkcji
    lub wypuszczenie niesprawnych urządzeń.

    Podobnych problemów nie miał Planet sprzedający apeki za 150 zł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 46. Data: 2006-04-03 08:37:21
    Od: "Bortas" <x...@g...pl>

    | Nie mogli kupić realteka za 10 zł? W ostateczności używane intele z
    allegro
    | za 5 zł.

    mogli:) i tak zrobili, z tego co podpowiada mi moje doświadczenie z SAF'em
    te wadliwe partie sprzetu (dot. modułow eth) byly wlasnie zrobione na
    realtek'u pojawialy sie straszne problemy z przeplywnoscia jak i olbrzymie
    straty pakietow, podobno maja obecnie nowy lepsiejszy modul eth - ale jak na
    razie tylko o tym slyszalem (Adam czekamy na wyniki testwo:))

    | Rozumiem, że trzeba ciąć koszty, ale oszczędzanie 5 zł w sprzęcie za 50
    000
    | zł to chyba przesada?

    pamietaj prawa ekonomi, kazdy kto prowadzi jakis biznes prowadzi go po to
    zeby przynosil zyski, nikt niechce wypuszczac wadliwego sprzetu i ciagle go
    naprawiac w ramacg gwarancji, nikt tez nie chce placic wielich sum za glupie
    scalaki czy kwarce do generatorow (to podobno druga wpadka SAF'a ale nie z
    ich winy - dostawca podzespolow dal <wiemy_co>)

    pozdr

  • 47. Data: 2006-04-03 14:36:31
    Od: Alek Cesarz <a...@S...pw.edu.pl>

    Jan Werbiński napisał(a), W dniu 2006-04-03 10:29:
    > Podobnych problemów nie miał Planet sprzedający apeki za 150 zł.

    nie mogłem się powstrzymać:
    "scalaki" do modułów Eth w radioliniach SAF (i każdych innych bazujących
    na podobnej technologii) realizują ładowanie ramek w strumień PDH. tu
    nie chodziło o układ obsługujący 802.1 tylko stronę radiową. w związku z
    tym cała dyskusja o kwestii 5 zł jest troszkę bezpodstawna.
    a jeśli chodzi o podjęcie decyzji o wysłaniu wadliwej serii sprzętu to
    to też nie było tak. po prostu te moduły przeszły procedury testowe w
    SAFie, ale niestety nie wytrzymały naszych realiów ((-;

    pozdrawiam,
    alek

  • 48. Data: 2006-04-03 20:54:50
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    > Jeśli dobrze pamiętam, Motorola Canopy w Łodzi chwaliła się, że będzie
    > można
    > kupić niedługo radiolinię 300 Mb/s za około 20 tys zł.

    Nie 20 tys zł , tylko 20 tys $ - maja to juz w cenniku.

    Pozdr.
    J.M.

  • 49. Data: 2006-04-03 21:07:24
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > rozlało...
    > Natomiast urządzenia kupione dawniej działają dobrze i nie ma sensu ich

    Eeeee, problem nie lezal w scalakach tylko w przeniesieniu produkcji do
    Chin!

    J.M.

  • 50. Data: 2006-04-03 21:11:04
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > Awarie
    > o ktorych mowa zazwyczaj byly spowodowane glupota ludzka (brak wiedzy na
    > temat obchodzenia sie z elektronika) zazwyczaj, np ktos cos odlaczyl 'na
    > goraco'. Moim zdaniem taki poziom jest do zaakceptowania, dodam, ze od
    > ponad
    > roku partia wadliwych gratow poszla do wymiany i od tamtej pory jest OK.
    > Zreszta, kazdy ma prawo wolnego wyboru, na dzien dzisiejszy jestem nadal
    > za
    > zakupem Safa. Jak tylko dostane sprzet w lapki i powiesze to zdam relacje

    Skad masz takie informacje!? Ta awaryjnosc byla na poziomie 20% urzadzen
    nowokupowanych.

    J.M.