  • 11. Data: 2011-04-06 08:39:24
    Temat: Re: Era, taktak, blueconnect i standardy obsługi klienta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 01:40, Jakub Danecki pisze:

    > Co prawda jest to chamskie wciskanie usług (płatnych po pierwszym
    > miesiącu prónym), ale precyzyjnie opisane w regulaminie, który
    > zaakceptowałeś przechodząc do tiktaka.

    Postępują tak niestety chyba prawie wszyscy i do tego zgodnie z
    prawem. Trzeba jednak przyznać, że przynajmniej część z nich uczciwie
    informuje o tym klienta.

    > A Biuro Olewania Klyjenta jest w Erze równie niekompetentne jak w innych
    > sieciach.

    Ciężko zdefiniować "równie niekompetentne", jednak nie wybija się in
    minus.

    > SOA#1 - w zasadzie zero problemu.

    Podobnie.

  • 12. Data: 2011-04-06 09:35:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > Jeśli ktoś z Was zastanawiał się nad zmianą operatora na Erę:
    > serdecznie
    > odradzam.

    Akurat czyscilem stare e-maile - Era ma niezly czas reakcji, trzy
    miesiace :-)
    Ale to byla niemoznosc wlaczenia pakietu przez internet, wiec
    powiedzmy usluga poboczna.

    > Przy okazji wyszło parę pobocznych kwiatków, typu włączenie
    > niezamawianej usługi "granie na czekanie" - bez możliwości
    > zrezygnowania
    > z tej płatnej usługi.

    Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w
    ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.

    No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
    tez bezplatna.

    J.

  • 13. Data: 2011-04-06 10:16:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Watpie. Zapewne zamawianej, tylko nawet nie zwrociles uwagi w
    > ktorym regulaminie promocji/migracji i zapewne da sie wylaczyc.

    Teoretycznie wyłączyć się da, ale wszelkie kanały zrobienia tego
    bezkosztowo sami mi zablokowali.

    > No chyba ze wzieli przyklad z Orange - wlaczyli niezamawiana, ale
    > tez bezplatna.

    Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości przez
    pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/06/obsluga-klienta
    -by-era/

  • 14. Data: 2011-04-06 10:34:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    > Dokładnie: włączyli niezamawianą usługę i w swojej łaskawości
    > przez
    > pierwszy miesiąc nie obciążają za nią.

    Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
    ale wyraznie w regulaminie wymieniona
    http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
    ies_numer

    Orange zaczal nieprzyzwoicie - wlacza wszystkim bez pytania, ale na
    ich szczescie po miesiacu albo sie potwierdza, albo sie samo
    wylacza.

    J.

  • 15. Data: 2011-04-06 11:30:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Era do niedawna byla przyzwoita - mozesz uwazac ze niezamawiana,
    > ale wyraznie w regulaminie wymieniona
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/przen
    ies_numer

    Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
    zmigrowałem z abonamentu.

  • 16. Data: 2011-04-06 11:56:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    napisał
    ies_numer

    > Nie dotyczy, nie przenosiłem numeru od innego operatora tylko
    > zmigrowałem z abonamentu.

    No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-04-06 13:22:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-06 13:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał

    Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań określonych
    regulaminem?

    > No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

    Dokładnie - ostatnio nawet przy podpisywaniu kolejnego aneksu do
    umowy już istniejącej (nowy abonament/zmiana) włączali tę usługę
    zgodnie z regulaminem.

  • 18. Data: 2011-04-06 14:05:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No to pewnie dotyczy cie inny regulamin, z takim samym zapisem :-)

    Uważasz, że dotyczy mnie tylko w części moich obowiązków?

  • 19. Data: 2011-04-07 09:16:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w

    > Czemu do niedawna? Coś się zmieniło w zakresie zachowań
    > określonych
    > regulaminem?

    Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace
    rozliczenia.

    W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej
    jesli chodzi o mnie.

    J.

  • 20. Data: 2011-04-07 12:44:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-07 11:16, J.F. pisze:

    > Teraz to nie wiem, musialbym dokladniej sprawdzic biezace rozliczenia.

    Ja nie zauważyłem żadnych niezamawianych, bądź niezgodnych z
    regulaminem zachowań, choć z BOK-iem to różnie bywa.

    > W porzednich latach wlasnych zapisow sie trzymali, przynajmniej jesli
    > chodzi o mnie.

    Nadal się trzymają - przynajmniej nie znam żadnego potwierdzonego
    wiarygodnego przypadku złamania umowy z ich strony.