  • Data: 2009-01-21 15:06:36
    Temat: Re: Era rezygnuje z simlockow?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli zepsuje się w ciągu 6 miesięcy od zakupu, to sprzedawca
    > ma obowiązek udowodnić, że stało się to z winy konsumenta.

    I jak już pisałem tak właśnie zrobi. O ile wyprodukowanie telefonu
    kosztuje firme SE 50 usd, a sprzedawany jest on w 1mln szt za 300 usd,
    to mozna spróbować "zwrotu" jednak sprzedawca kupuje telefon za 375zł
    sprzedaje za 399. Wiec sprzedawca zrobi wszystko żeby takeigo "zwrotu"
    nie przyjąć.
    Pewno zastanawiacie sie czy to jest spawiedliwe? TAK. Dlatego ze za
    produkt powinien odpowiadać producent. NAtomias sprzedawca nie moze nas
    "sciemniać" ze kurtka jest wodoodporna (jak nie jest) albo telefon ma
    BT, a jak przychodzimy do domu to sie okazuje ze niema. W takim
    przypadku powinniśmy sie oprzec na niezgodności towaru z umową. ( bo
    jest neizgodny!), i zato odpowiada sprzedawca.

    ToMasz