  • 21. Data: 2009-04-17 21:35:25
    Temat: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-17 23:29, Bartek pisze:

    > moze sie myle, ale czy w jakiejkolwiek umowie abonenckiej jest chociaz jedno
    > slowo o programie lojalnosciowym???
    > U ktoregokolwiek z operatorow :-)))
    > hint: pytanie jest czysto retoryczne bo wiem, ze nie ma :-)))
    > pzdr
    > b.

    Nie wiem czy jest, ale jak sam przyznasz nie jest to uczciwe
    postępowanie. Umowa jeszcze obowiązuje prawie miesiąc, będę płacił
    jeszcze 2 faktury, więc jestem nadal ich klientem, tyle że już na
    wypowiedzeniu więc mnie mają w ....

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 22. Data: 2009-04-18 07:00:10
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    > Umowa jeszcze obowiązuje prawie miesiąc, będę płacił jeszcze 2 faktury,
    > więc jestem nadal ich klientem, tyle że już na wypowiedzeniu więc mnie

    nie, nie przyznam...
    Program lojalnosciowy ma to do siebie, ze sluzy nagradzaniu klientow
    _lojalnych_.
    Rezygnujac z umowy przestales byc klientem lojalnym wiec wypadles z listy
    osob nagradzanych za lojalnosc.
    By korzystac z benefitow programu musisz spelniac okreslone przez opka
    warunki.
    Rozwiazujac umowe straciles prawo korzystania z nieobjetych umowa o
    świadczenie usług TELEKOMUNIKACYJNYCH benefitow ktore operator przewidzial
    dla klientow za ich lojalnosc.
    Program lojalnosciowy sluzy utrzymaniu klienta a nie pozegnaniu tych ktorym
    sie odwidzialo korzystanie z uslug...
    przeciez to proste jak konstrukcja cepa...
    pzdr

  • 23. Data: 2009-04-18 08:44:10
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-18 09:00, Bartek pisze:
> [...]
    > sie odwidzialo korzystanie z uslug...
    > przeciez to proste jak konstrukcja cepa...

    Zgadza się wszystko co napisałeś, ale po raz kolejny to powtórzę:
    zabrali mi to, co wcześniej przyznali. W sumie to jak z bankiem
    zakładasz lokatę na jakiś czas, po upływie terminu dostajesz od tego
    odsetki a Ty zamiast przedłużać lokatę dalej, likwidujesz ją i wg. tego
    co robi era - bank powinien Ci zabrać te odsetki co Ci wcześniej
    przyznali a Ty nie zdążyłeś ich odebrać z banku. Przecież stałeś się
    nielojalnym klientem.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 24. Data: 2009-04-18 16:05:52
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktorym sie odwidzialo korzystanie z uslug...
    > przeciez to proste jak konstrukcja cepa...

    Po pierwsze to umowa ciągle trwa, nikt jej nie rozwiazał. Dopiero po
    wygaśnięciu umowy po okresie wypowiedzenia era blokuje dostep do zebranych
    punktów.
    A po drugie przecież punkty zbierał jak był lojalny. Może nie dostawać
    nowych, ale zabieranie starych to tylko super reklama dla operatora.
    Może poprosic ich o odpowiedź na piśmie, bo może gdzieś są zapisy w ich
    regulaminie dotyczące takiej sytuacji?

  • 25. Data: 2009-04-18 17:18:18
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-18 18:05, Boombastic pisze:

    > Może poprosic ich o odpowiedź na piśmie, bo może gdzieś są zapisy w ich
    > regulaminie dotyczące takiej sytuacji?

    He he wysyłanie poczty z iboa też mi zablokowali - próbowałem do nich
    napisać. Już postawiłem na nich krzyżyk.
    Sytuacje opisałem dla innych.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 26. Data: 2009-04-18 18:25:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > He he wysyłanie poczty z iboa też mi zablokowali - próbowałem do nich
    > napisać. Już postawiłem na nich krzyżyk.
    > Sytuacje opisałem dla innych.

    Wysłać reklamację poleconym.

  • 27. Data: 2009-04-18 19:03:33
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

    wiadomości news:49e9fa6f$0$29442$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Po pierwsze to umowa ciągle trwa, nikt jej nie rozwiazał

    umowa jest w okresie wypowiedzenia.. czyli proces rozwiazywania umowy zostal
    uruchomiony...

  • 28. Data: 2009-04-18 19:13:17
    Od: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>

> [...]
    > powinien Ci zabrać te odsetki co Ci wcześniej przyznali a Ty nie zdążyłeś
    > ich odebrać z banku. Przecież stałeś się nielojalnym klientem.

    odsetki od lokaty sa integralna czescia umowy tak jak swiadczenie uslug
    telekomunikacyjnych w ramach umowy z operatorem.
    analogia bankowa bylaby inna: zakladasz lokate, bank dopisuje Ci do niej
    odsetki zgodnie z umowa. Jednak dodatkowo, za to, ze te pieniadze u nich
    leza daja Ci ekstrasy do wykorzystania w czasie trwania lokaty. Moze to byc
    na przyklad 10 pln znizki w najblizszej knajpie za kazdy miesiac trwania
    lokaty.
    po 12 miesiacach mialbys juz 120 pln dostepnego rabatu.
    Czy oczekiwalbys,ze mozesz wykorzystac ten rabat po zamknieciu lokaty w ww
    hipotetycznym banku???
    Ja wiem, ze chcialo by sie miec ciastko i zjesc ciastko ale w realnym
    swiecie to prawie nigdy tak nie dziala. Przy okazji dobrze jest czytac
    regulaminy uslug/programow/umow ktore sie zawiera - wtedy nie ma takich
    kwiatkow z cyklu "bo ja nie wiedzialem/niedoczytalem i teraz ten...tutaj
    wstaw sobie dowolnego operatora/bank/cokolwiek z kim zawarles inkryminowana
    umowe... jest bandyta/zlodziejem/malym klamczuszkiem bo ja nie przeczytalem
    i ja nie wiedzialem wiec powinno to dzialac jak to ja sobie wyobrazam a nie
    tak jak jest w regulaminie/umowie na ktora wyrazilem zgode podpisujac umowe"

    ot i tyle..
    pzdr
    b.

  • 29. Data: 2009-04-19 02:49:37
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > He he wysyłanie poczty z iboa też mi zablokowali - próbowałem do nich
    > napisać. Już postawiłem na nich krzyżyk.
    > Sytuacje opisałem dla innych.

    Jakiej poczty z iboa? Gdzie masz poczte na iboa? Przeciez normalnie
    maila piszesz na b...@e...pl i ZAWSZE dostajesz odpowiedz. Nie mozesz
    maila wyslac chocby outlockiem lub przez www? Nagrody tez mozna zamawiac
    przez smsy. Mozna tez wziac aparat kogos, kto ma abonament w erzez i za
    free z nimi pogadac. Mozna zadzwonic ze stacjonarki. Jak widzisz mam
    sporo mozliwosci.

    Jingiel

  • 30. Data: 2009-04-19 07:30:06
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-04-19 04:49, Jingiel pisze:

> [...]
    > przez smsy. Mozna tez wziac aparat kogos, kto ma abonament w erzez i za
    > free z nimi pogadac. Mozna zadzwonic ze stacjonarki. Jak widzisz mam

    Takiej, którą masz po zalogowaniu do iboa. Po zalogowaniu się do serwisu
    masz coś takiego jak "kontakt" z Internetowym Biurem Obsługi Abonenta -
    czyli na b...@e...pl. A skoro nie mogę pisać tam , to widocznie nie są
    zainteresowani korespondencją ode mnie. :)
    Widocznie nie czytałeś wszystkiego, bo jak już wcześniej pisałem zarówno
    konsultant jak i salon odsyłał na drzewo bo umowa jest w trakcie
    rozwiązywania i jest to zablokowane.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.