eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra premia a rozwiązanie umowy. › Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.astercity.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Bartek" <d...@c...eranet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <gs01fk$d8a$1@inews.gazeta.pl> <gs19ht$116$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gs1eql$6i8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gs8ane$2o0$1@inews.gazeta.pl>
    <gs9eu3$5d1$1@inews.gazeta.pl> <gs9i7k$l4b$1@inews.gazeta.pl>
    <49e8a080$0$29353$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <49e8f4b6$0$29392$f69f905@mamut2.aster.pl> <gsasmk$2cv$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Date: Sat, 18 Apr 2009 09:00:10 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Lines: 25
    Message-ID: <49e97a82$0$29379$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 18 Apr 2009 07:00:18 GMT
    NNTP-Posting-Host: 212.76.42.227
    X-Trace: 1240038018 mamut2.aster.pl 29379 212.76.42.227:2224
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968788
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości
    news:gsasmk$2cv$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem czy jest, ale jak sam przyznasz nie jest to uczciwe postępowanie.
    > Umowa jeszcze obowiązuje prawie miesiąc, będę płacił jeszcze 2 faktury,
    > więc jestem nadal ich klientem, tyle że już na wypowiedzeniu więc mnie
    > mają w ....

    nie, nie przyznam...
    Program lojalnosciowy ma to do siebie, ze sluzy nagradzaniu klientow
    _lojalnych_.
    Rezygnujac z umowy przestales byc klientem lojalnym wiec wypadles z listy
    osob nagradzanych za lojalnosc.
    By korzystac z benefitow programu musisz spelniac okreslone przez opka
    warunki.
    Rozwiazujac umowe straciles prawo korzystania z nieobjetych umowa o
    świadczenie usług TELEKOMUNIKACYJNYCH benefitow ktore operator przewidzial
    dla klientow za ich lojalnosc.
    Program lojalnosciowy sluzy utrzymaniu klienta a nie pozegnaniu tych ktorym
    sie odwidzialo korzystanie z uslug...
    przeciez to proste jak konstrukcja cepa...
    pzdr
    b


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: