eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmEra premia a rozwiązanie umowy.Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <gs01fk$d8a$1@inews.gazeta.pl> <gs19ht$116$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gs1eql$6i8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gs8ane$2o0$1@inews.gazeta.pl>
    <gs9eu3$5d1$1@inews.gazeta.pl> <gs9i7k$l4b$1@inews.gazeta.pl>
    <49e8a080$0$29353$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <49e8f4b6$0$29392$f69f905@mamut2.aster.pl> <gsasmk$2cv$1@inews.gazeta.pl>
    <49e97a82$0$29379$f69f905@mamut2.aster.pl>
    In-Reply-To: <49e97a82$0$29379$f69f905@mamut2.aster.pl>
    Subject: Re: Era premia a rozwiązanie umowy.
    Date: Sat, 18 Apr 2009 18:05:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    X-Antivirus: avast! (VPS 090417-0, 2009-04-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 22
    Message-ID: <49e9fa6f$0$29442$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 18 Apr 2009 16:06:07 GMT
    NNTP-Posting-Host: 85.222.96.223
    X-Trace: 1240070767 mamut2.aster.pl 29442 85.222.96.223:52967
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:968804
    [ ukryj nagłówki ]

    > nie, nie przyznam...
    > Program lojalnosciowy ma to do siebie, ze sluzy nagradzaniu klientow
    > _lojalnych_.
    > Rezygnujac z umowy przestales byc klientem lojalnym wiec wypadles z listy
    > osob nagradzanych za lojalnosc.
    > By korzystac z benefitow programu musisz spelniac okreslone przez opka
    > warunki.
    > Rozwiazujac umowe straciles prawo korzystania z nieobjetych umowa o
    > świadczenie usług TELEKOMUNIKACYJNYCH benefitow ktore operator przewidzial
    > dla klientow za ich lojalnosc.
    > Program lojalnosciowy sluzy utrzymaniu klienta a nie pozegnaniu tych
    > ktorym sie odwidzialo korzystanie z uslug...
    > przeciez to proste jak konstrukcja cepa...

    Po pierwsze to umowa ciągle trwa, nikt jej nie rozwiazał. Dopiero po
    wygaśnięciu umowy po okresie wypowiedzenia era blokuje dostep do zebranych
    punktów.
    A po drugie przecież punkty zbierał jak był lojalny. Może nie dostawać
    nowych, ale zabieranie starych to tylko super reklama dla operatora.
    Może poprosic ich o odpowiedź na piśmie, bo może gdzieś są zapisy w ich
    regulaminie dotyczące takiej sytuacji?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: