    From: Flo <f...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era oddaje numer
    Date: Sat, 05 Sep 2009 23:21:02 +0200

    Mariusz pisze:

    > Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy",
    > ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era
    > to odrzuciła tłumacząc mi, że mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że
    > pracują do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony.

    Głupoty mówili

    > Co ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego
    > powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą
    > (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę:

    > 4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia
    > roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik
    > nie wskazał we wniosku innego terminu.

    No i tak jest.
    Godziny robocze przenoszenia numerów w systemie elektronicznym zostały
    oznaczone jako pon. - pt. 9.00-19.00. Jeśli wniosek złożono w piątek po
    godz. 15 to jest on rozpatrywany w poniedziałek do godz. 14

    > Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, ......

    Jak słyszę, że ktoś przechodzi do Play (klienci biznesowi) to im tego
    nie odradzam (tak ze złośliwości) tylko proponuję aby dowiedzieli się
    jakie usługi dla biznesu Play oferuje no i krzyżyk na drogę.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com