  • Data: 2009-09-07 13:43:15
    Temat: Re: Era oddaje numer
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety - każdy początek jest trudny - przypomina mi się co się działo jak
    > startowała idea - też było kiepsko - ale było najtaniej więc człowiek szedł
    > :P

    no to ja mam jakies szczescie bo przenioslem od lipca juz 13 numerow,
    w tym 11 z ery, 1 z orange i 1 z heyah. Wszystkie z ery przeniesione w
    terminie. Najdluzej ile czekalem to od czwartku do nocy z niedzieli na
    poniedzialek (ale zaznaczylem we wniosku ze chce przeniesc wlasnie w
    poniedzialek). Najdluzej czekalem na numer z orange ( nie chcieli go
    zwolnic przez 6 dni) bez podania przyczyny. Z heyah przenioslem w 24h.