-
Data: 2009-09-05 20:28:48
Temat: Re: Era oddaje numer
Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
news:h7qu75$e18$1@inews.gazeta.pl...
> taka mała historyjka jak przenoszę numer z ery do play :)
>
> 21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan
> przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra -
> głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli
Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy",
ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era
to odrzuciła tłumacząc mi, że mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że
pracują do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Co
ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego
powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą
(sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę:
4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia
roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik
nie wskazał we wniosku innego terminu.
"Od dnia", a nie "w dniu", zatem jeśli złożyłem wniosek za późno (ich
zdaniem) w jednym dniu, to mieli jeszcze cały następny na rozpatrzenie
wniosku. Nie wiem który z dwóch powodów wybrać pisząc jutro skargę do UKE, o
ile będzie mi się chciało.
Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, bo zamknięcie wniosku (co jak
już ktoś napisał jest konieczne, by móc złożyć następny) trwa już kilka dni.
Byłem w salonie, dzwoniłem na infolinie, w końcu dziś zadzwonili właśnie by
zamknąć wniosek, ale sprawdzam na stronie Play'a i dalej mi wisi "sprawa
otwarta". Z tego wszystkiego nie wiem, czy chce odejść do Play, jeśli taka
tam organizacja obsługi. Na tą ostatnią przynajmniej nie można narzekać w
Erze. Tam, mówiąc eufemistycznie, kręcą, ale przynajmniej można wszystko
załatwić od ręki przez telefon czy w salonie. Salony Play w moim mieście są
tylko na zasadzie dilerki i z tego co zauważyłem nic tam nie można załatwić
od ręki. Tam mogą tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.
M.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
- 4G na VoLTE - zmiana u providera
- Rok ważności konta
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=