  • Data: 2009-09-05 20:28:48
    Temat: Re: Era oddaje numer
    Od: "Mariusz" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wincynty" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h7qu75$e18$1@inews.gazeta.pl...
    > taka mała historyjka jak przenoszę numer z ery do play :)
    >
    > 21 sierpnia wniosek o przeniesienie - odrzucony 23 - powód - chciał pan
    > przenieść numer w 1 dzień a my w niedzielę nie pracujemy - masakra -
    > głupszego wytłumaczenia znaleźć nie mogli

    Miałem podobnie, a skutek identyczny. Wniosek złożyłem w "dzień roboczy",
    ale ok. 19:00, też z terminem jednego dnia roboczego na przeniesienie. Era
    to odrzuciła tłumacząc mi, że mają 4 godziny na rozpatrzenie wniosku, a że
    pracują do 19:00, to mój wniosek został nierozpatrzony i odrzucony. Co
    ciekawe do Play odesłali informację, że został odrzucony nie z powyższego
    powodu, ale ze względu na "niezgodne dane rejestracyjne", co jest nieprawdą
    (sprawdzałem). Teraz popatrzyłem na obowiązujące przepisy i co widzę:

    4. Przeniesienie numeru następuje nie później niż w terminie jednego dnia
    roboczego od dnia złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 1, o ile użytkownik
    nie wskazał we wniosku innego terminu.

    "Od dnia", a nie "w dniu", zatem jeśli złożyłem wniosek za późno (ich
    zdaniem) w jednym dniu, to mieli jeszcze cały następny na rozpatrzenie
    wniosku. Nie wiem który z dwóch powodów wybrać pisząc jutro skargę do UKE, o
    ile będzie mi się chciało.

    Najgorsze, że Play też mnie zaczyna wkurzać, bo zamknięcie wniosku (co jak
    już ktoś napisał jest konieczne, by móc złożyć następny) trwa już kilka dni.
    Byłem w salonie, dzwoniłem na infolinie, w końcu dziś zadzwonili właśnie by
    zamknąć wniosek, ale sprawdzam na stronie Play'a i dalej mi wisi "sprawa
    otwarta". Z tego wszystkiego nie wiem, czy chce odejść do Play, jeśli taka
    tam organizacja obsługi. Na tą ostatnią przynajmniej nie można narzekać w
    Erze. Tam, mówiąc eufemistycznie, kręcą, ale przynajmniej można wszystko
    załatwić od ręki przez telefon czy w salonie. Salony Play w moim mieście są
    tylko na zasadzie dilerki i z tego co zauważyłem nic tam nie można załatwić
    od ręki. Tam mogą tylko wnioskować do centrali w imieniu klienta. Słabo.

    M.