  • 1. Data: 2010-12-09 21:20:40
    Temat: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
    Od: noname <n...@n...pl>

    Czy tez ostatnio macie problemy z konfiguracja uslug w tak tak fonie i z
    pakietami z blueconnect starter?

    Co gorsza, z jedna sprawa walcze juz ponad 2 tygodnie a z druga poltora.
    Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow technicznych.

  • 2. Data: 2010-12-09 23:16:18
    Temat: Re: Era - czas oczekiwania na naprawe problemow
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od noname
    z dnia: 2010-12-09 22:20:
> [...]
    > Sprawy sa oczywiste, ale era nie potrafi rozwiazac problemow technicznych.
    poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a
    są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)

    Paweł

  • 3. Data: 2010-12-10 08:08:56
    Od: noname <n...@n...pl>

    > poczekaj jak dojdzie do 3...6 miesięcy, tyle to potrafi u nich trwać, a
    > są rzeczy trwające "nieskończoność" (tak tylko w Erze)

    ty mnie nie strasz, bo jeden telefon mam praktycznie nie uzywalny, nie
    dziala zadna operacja zwiazana z konfiguracja uslug, doslownie nic,
    system przyjmuje zlecenia zmian, ale te nie sa wykonywane (albo i nawet
    nie przyjmuje, bo informuje, ze np. jest juz jedno zlecenie dotyczace
    poczty glosowej, wiec kolejnego przyjac nie moze)

    i trwa to tak z dnia na dzien....

    ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?

  • 4. Data: 2010-12-10 19:09:20
    Od: noname <n...@n...pl>

    > i trwa to tak z dnia na dzien....
    >
    > ciekawe czy cos takiego moze byc podstawa zerwania umowy?

    jakies podpowiedzi?

    swoja droga, przy okazji:
    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8796817,Awaria
    _Ery_w_Warszawie__Radomiu__Lodzi__Trojmiescie.html

  • 5. Data: 2010-12-10 23:52:38
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od noname
    z dnia: 2010-12-10 20:09:

    > jakies podpowiedzi?
    tak, UKE ;]
    dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie g... zrobili,
    oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej <rotfl>

  • 6. Data: 2010-12-11 09:20:14
    Od: noname <n...@n...pl>

    > tak, UKE ;]
    > dostałem po 3 miesiącach pierwszą odpowiedź... ogólnie g... zrobili,
    > oczywiście mogę dochodzić swoich praw na drodze cywilnej <rotfl>

    kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow, a
    teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna
    platforma/system?

    swoja droga z czym miales problemy?

    choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje solidnie
    uprzykrzyc im zycie!

  • 7. Data: 2010-12-11 10:27:58
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od noname
    z dnia: 2010-12-11 10:20:

    > kurcze, ze starymi telefonami (numerami) w erze nie mialem problemow,
    > a teraz wszystkie nowe numery doslownie sie sypia, jakas inna
    > platforma/system?
    >
    > swoja droga z czym miales problemy?
    ło!jezu, łatwiej byłoby powiedzieć z czym nie :D
    np.
    - kasowanie stawki za roaming w Centrum Wawy
    - kasowanie za roaming w stawce poza UE w krajach UE
    - włączanie niezamówionych usług i obciążanie za to miesiącami
    - blokada GPRSu... ot tak, bez powodu
    - błędy w systemie rozliczeń odkręcane po 6 miesięcy
    - nie odpowiadanie na reklamacje w ogóle
    - odpowiadanie na reklamacje w terminie 3...6 miesięcy
    - olanie zapytania ofertowego na 1000 kart w tym roku

    ostatnie przelało czarę i żałuję teraz, że tak długo tam byliśmy, trzeba
    było zdecydowanie wcześniej uciekać

    > choc obawiam sie, ze tym razem trafila kosa na kamien, planuje
    > solidnie uprzykrzyc im zycie!
    ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie
    będę się kopał z koniem :]

    Paweł

  • 8. Data: 2010-12-11 19:24:13
    Od: noname <n...@n...pl>

    > ja im uprzykrzyłem przenosząc ponad 200 numerów do konkurencji... nie
    > będę się kopał z koniem :]

    brzmi koszmarnie! do jakiej firmy sie przeniosles i jak ja teraz oceniasz?