eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRSRe: [Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Era Tak Tak] problem z naliczaniem za GPRS
    Date: Sat, 22 Jan 2011 21:54:10 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <ihfg5c$r5i$1@news.onet.pl>
    References: <2...@k...googlegroups.com>
    <iguera$h96$1@dell.mrc.tychy.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-115-179-80.dynamic.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1295729644 27826 77.115.179.80 (22 Jan 2011 20:54:04 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Jan 2011 20:54:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iguera$h96$1@dell.mrc.tychy.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110122-1, 2011-01-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1006064
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-16 10:47, Michał Rolka pisze:
    > W dniu 2011-01-15 22:40, Kruk pisze:
    >> Witam
    >>
    >> Aktywowałem sobie usługę Blueconnect Max w Tak Taku, jakiś tydzień
    >> temu. Od tego czasu nie naliczało mi za pakietową transmisję danych
    >> ani grosza (to oczywiste ;) ). Jednak od wczoraj, mniej więcej od
    >> godziny 22., nalicza mi za każdą sesję i to aż 6,05zł :/ W ten
    >> cudowny sposób od wczoraj (nieświadomie) straciłem z konta prawie
    >> 50zł... :/// Ktoś z Was też ma tak fajnie? :]
    >>
    >> Próbowałem dzwonić do biura obsługi, ale automat powiedział mi, że ze
    >> względu na modernizację ich systemów nie przyjmują zgłoszeń... o.O
    >>
    >
    > Też to miałem. Zgłosiłem problem via formularz kontaktowy w iTakTak,
    > dziś mi pieniądze wróciły na konto, muszę je jeszcze przeliczyć.
    >

    Era od kilku miesiecy ma jakies koszmarne problemy z jakoscia dzialania
    wszystkich uslug dodatkowych (uruchamianie, biling), ja srednio co
    tydzien skladam jakas reklamacje (choc do lacznie 5 numerow), a to sie
    nie wlaczy, a to nie zadziala promocja powdojne doladowanie itd.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: