  • 1. Data: 2010-11-24 22:32:59
    Temat: Era, Jaka to sieć, usługa niedostępna
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn=

    Usluga tymczasowo niedostepna - przepraszamy
    --

    Beznadzieja

  • 2. Data: 2010-11-24 22:48:39
    Temat: Re: Era, Jaka to sieć, usługa niedostępna
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn=
    >
    > Usluga tymczasowo niedostepna - przepraszamy

    Za każdym razem, gdy korzystałem z tej bazy nie spotkałem się z takim
    problemem.
    W przeciwieństwie do permanentnego "sieć zajęta" widniejącego na
    wyświetlaczu.

    Ale też Era to już dla mnie przeszłość, więc wybaczam im to, że coś u
    nich nie działa _około północy_

    M.

  • 3. Data: 2010-11-24 23:43:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-24 23:48, Maciej Muran pisze:

    > Ale też Era to już dla mnie przeszłość, więc wybaczam im to, że coś u
    > nich nie działa _około północy_

    Jak zauważyłam to Era jest przychylna firmom, a nie osobom fizycznym.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-11-25 08:19:14
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od animka
    z dnia: 2010-11-25 00:43:

    > Jak zauważyłam to Era jest przychylna firmom, a nie osobom fizycznym.
    ja wręcz odwrotnie uważam z doświadczenia

    Paweł

  • 5. Data: 2010-11-25 09:44:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl>

    > ja wręcz odwrotnie uważam z doświadczenia

    To jak mam sprawdzić ten numer ?

  • 6. Data: 2010-11-25 19:27:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com>

    > Za każdym razem, gdy korzystałem z tej bazy nie spotkałem się z takim
    > problemem.

    Teraz też nie widzisz ?