    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era - Internet na kartę
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 13 Dec 2013 19:40:33 GMT

    Witaj Trybun, 12 gru 2013 w
    news:52a9c4e5$0$2376$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > To chyba nie jest Frii.. Na opakowaniu startera który niedawno
    > kupiłem stoi tylko - "Internet na kartę blueconnect".. U innych
    > operatorów już na takim opakowaniu jest tabela z cenami doładowań i
    > czasem ważność... Na tej tylko kompletnie niezrozumiałe - "Doładuj
    > konto i zyskaj - 4.5 GB za każde doładowanie min. 50 zł, 2 GB za
    > każde doładowanie 25-49 zł".. Co ja tu na tej promocji zyskam a co
    > jest standardem??
    Też ostatnio się tym interesowałem i muszę przyznać, że T-mobile jest
    kuźwa na pierwszym miejscu jeśli chodzi o nieprzejrzystość prezentowania
    oferty.
    Wg mnie (bo do teraz nie mam pewności) mają starą ofertę pod nazwą
    Internet Blueconnect na kartę - na starter za 25 zł dostaje po pierwszym
    połączeniu te 2GB, a potem są bonusy takie jak napisałeś. Te bonusu to
    niby promocja, ale ciągną je zdaje się od 2012. I są ważne tylko 30 dni
    jeśli pamiętam dobrze, a reszta kasy do wykorzystania chyba po 3gr/100kb.
    Za to konto ważne rok po każdym połączeniu.
    Ale to trzeba poszperać, bo jeśli chodzi o prepaid to teraz na ich
    stronie króluje tylko Frii. No i wciskają coś pod nazwą Interent na
    karcie, co wygląda jak Frii i zachowuje się jak Frii. Starter na wstępie
    ma tę taryfę 2zł/250MB na dzień, ale można wykupywać pakiety GB jak we
    Frii. Dlatego nie wiem, czym to się tak naprawdę odróżnia.