  • 1. Data: 2009-09-28 06:35:05
    Temat: Era G1 pare uwag o nim i widzety must have (wideo)
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dzisiaj pare uwag o G1 wraz z przeglądem najważniejszych programów i
    widzetów które musicie mieć. Do tego sławny film Helicopter z Omni HD na
    ekranie Androida

    Zapraszam na film
    http://teleklony.pl/wp/?p=328

  • 2. Data: 2009-09-28 16:00:47
    Temat: Re: Era G1 pare uwag o nim i widzety must have (wideo)
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Dzisiaj pare uwag o G1 wraz z przeglądem najważniejszych programów i
    > widzetów które musicie mieć. Do tego sławny film Helicopter z Omni HD na
> [...]
    tragedia. Totalna załamka...

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-09-28 18:37:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > tragedia. Totalna załamka...

    Jak zwykle merytoryczny, rozwinieta teza i uzasadnienie.
    Moze cos z sensem ?

  • 4. Data: 2009-09-28 19:22:31
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tragedia. Totalna załamka...
    > ToMasz

    Hmm...a ja stane sie niepopularny, choc w sumie mam to w glebokim powazaniu.
    Mnie film sie spodobal, z prostej przyczyny. Szukam jakiegos nowego telefonu
    dla siebie i na placu boju zostal Hero i 3gs. Kazdy film z androidem, notka,
    czy info zbliza mnie (lub oddala ;]) do powziecia decyzji. Uwazam, ze ten
    film byl niezly, a "kilka" na youtube ogladalem. Pomijam grupowe antypatie,
    ale uwazam, ze w tym poscie i w sumie nie tylko w tym imc Strybyszewski robi
    calkiem fajna robote.
    Tylko paznokcie chyba do naciskania nieco dluzsze ? ;]]

    --
    ra9om1ak

  • 5. Data: 2009-09-28 19:39:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 21:22:31 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > film byl niezly, a "kilka" na youtube ogladalem. Pomijam grupowe antypatie,
    > ale uwazam, ze w tym poscie i w sumie nie tylko w tym imc Strybyszewski robi
    > calkiem fajna robote.

    masz na myśli notoryczne gwałcenie prawdy i megatrollowe prowokowane
    kompletnie bezsensownych flejmów? Egzotyczne masz pojęcie fajności.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-09-28 20:59:55
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Jak zwykle merytoryczny, rozwinieta teza i uzasadnienie.
    tak. czego Ci brakuje?
    > Moze cos z sensem ?
    Widziałeś kiedyś subiektywną ocenę bez sensu? (pytam naprawde)

    Zakładając ze nie masz ochoty na pyskówke ale chcesz uzasadnienia
    surowej oceny postarałem sie ją uzasadnić:
    0:26 dysty, dysty, sprzedawcą.
    NAprawde to najważniejsza informacja dla nabywcy...
    0:30 dwie... pare uwag. Telefon jest stosunkowo brzydki. (tak, to
    niebywała zaleta, Nie wspominając o tym ,ze bez tego testu ewentualny
    nabywca nigdy by sie nie dowiedział jak wygląda G1 i czy jest brzydki
    czy ładny.)(koljenej uwagi, punktu sie nie doczekałęm :))
    1:44 Proszę posłuchać to co sie bedzie działo. - ja bym powiedział
    proszę zwrócić uwagę na dzwieki... (chyba ze ta bateria miała wystraszyć
    widza, a TY budujesz napięcie :)
    1:55 słyszeliście te dzwieki? Albo "państwo" albo "ziomale". Trzeba
    zachować konsekwencje
    2:00 eeee
    2:03 eeee
    2:22 karta si, pamięci znajduje sie tutaj (przepraszam a gdzie sie ma
    znajdowac? w du.... zaczy w oku? jak już "coś" opisujesz to wystrzegaj
    sie zaimków, bo wyglada to jak "zamotanie" dziewczyny która sprzedaje
    telefony w markecie)
    2:38. stół widze. główny bohater uciekł z planu filmu. prosimy n3310 na
    zastępstwo. :)
    2:51 Wszystko co do tej pory widziałem nie niosło istotnych informacji,
    każdy wie ze gdzies jest bateria, klapka, sim i SD. gdzie? a kogo to
    obchodzi? brzydki? dla mnie bardzo ładny! Teraz mógłby sie zacząć ten
    test, ale mnie sie niechce juz kontynuować recenzji. wybacz.
    pare "cytatów" (bo mogą być nieprecyzyjne,ale chodzi o fakt) z pamieci:

    ekran przychodzi
    wydarzenia które wydarzyły sie
    musicie zainstalowac.... no jak by ktos z WM powiedział ze musisz coś
    zainstalować to być suchej nitki nie zostawił
    słyszymy: wyłANczanie !!!! a w pasku już po polsku : wyłączanie
    Widać nazwiska z ksiażki telefonicznej, obgryzione skórki na palcach...
    Aplikacje które musicie mieć są to ikonki....
    Aplikacja nazywa sie.. nazywa sie... zaraz zobaczymy w markecie.
    7:41 ikonka yyyyyy yyyyy

    wystarczy.
    (zakładam ze Ty wykonałeś to filmik, jak nie to przekaż autorowi)
    JAkbyś poprosił jakąś kobiete z pomalowanymi paznokciami, zeby pokreciła
    telefonem w dłoniach, wykonała 10 Twoich poleceń ( typu otwórz, przesuń
    uruchom....) następnie powycinał potrzebne 5 sekundowe ujęcia, zmonował
    z muzyką w tle, dodał komentarz czytany z kartki - bedzie o 90% lepiej.

    ToMasz
    Powodzenia, szczerze, bo mam nadzieje ze przed andriodem przyszłość!

  • 7. Data: 2009-09-28 21:02:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 22:59:55 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Powodzenia, szczerze, bo mam nadzieje ze przed andriodem przyszłość!

    Przyszłoś przed nim, bo nie teraźniejszość. Póki co to nie nadaje się do
    uzytkowania, chyba, że jest mocno podrasowany przez producenta jak HTC
    Hero.

    Modele "by Google" to kompletne nieporozumienie. To jest jak piękne nowe
    Ferrarri, piękne, szybkie i jeszcze hybrydowe. Ale nie skręca w prawo.
    Jedzie tylko prosto albo w lewo.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-09-28 21:10:01
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    > masz na myśli notoryczne gwałcenie prawdy i megatrollowe prowokowane
    > kompletnie bezsensownych flejmów? Egzotyczne masz pojęcie fajności.

    Jak na razie to Ty sobie podnosisz cisnienie i nie wiem po co. Wypowiadalem
    sie tylko co do merytorycznosci filmu i jak dla mnie jest dobry. Cala postac
    imc Strybyszewskiego czy kazdego innego nie interesuje mnie, o czym
    pisalem - "pomijam grupowe antypatie". Poza tym nie sadze, zeby w tym filmie
    "gwalcil prawde", no ale jak mowisz, robi to notorycznie - konkretnie gdzie,
    w ktorym miejscu mozesz wskazac? Jezeli chodzi o flejma, sam go wlasnie
    wywolales. Wystarczylo skomentowac "w 2 minucie filmu sa bzdury, poniewaz
    ......" to i dla innych by sie przydalo - android jest ciekawym systemem,
    mam nadzieje, ze moglbys cos wiecej wniesc do tematu, niz tylko pomyje.
    Niestety, jak widze wolisz od razu mieszac kogos z blotem.
    Egzotyczne masz pojecie co do trollowania i flejmow.

    --
    ra9om1ak

  • 9. Data: 2009-09-28 21:14:23
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl>

    > chyba, że jest mocno podrasowany przez producenta jak HTC
    > Hero.

    Hm, moglbym prosic o rozwiniecie tematu ? Zaczyna byc ciekawe. W koncu ? ;)
    Dziekuje z gory.

    --
    ra9om1ak

  • 10. Data: 2009-09-28 21:39:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 23:10:01 +0200, ra9om1ak napisał(a):

    > Jak na razie to Ty sobie podnosisz cisnienie i nie wiem po co. Wypowiadalem

    Ciśnienie? Coś ci się koszmarnie pozajączkowało, jestem całkowicie
    spokojny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel