  • 21. Data: 2009-09-29 18:25:28
    Temat: Re: Era G1 pare uwag o nim i widzety must have (wideo)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 20:01:13 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Tak wiec jeśli popracujesz nad mniej szczeniackim stylem argumentowania,
    > to moze społeczeństwo doceni Twoją niemałą wiedze w temacie iP/android.

    Myślisz że prawie 10 lat to za mało na popracowanie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 22. Data: 2009-09-30 05:08:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:
    > (...)

    > nigdy bym na to nie wpadł. szczególnie wtedy gdy zdawałem mature z
    > polskiego. ciekawe jak by zareagowała moja polonistka, gdybym oskarżony
    > o niechlujność odparł: marudzisz :)

    Marudzisz niczym moja jędza od polskiego.... ale jakos mature zdalem :)

    > racja. niewiele. najbardziej nie kumam naszej kalsy :)
    > sądząc po obrączce możesz poprosić o pomoc swoją żone. Nie sądze ze
    > pracuje jako murarz i wstydzi sie pokazać dłoni przed kamerą.

    Jako dekarz :) a powaznie... za duzo logistyki mi sie tu wylania:)

    > Dawno dawwno temu na windowsie był Virtual dub. z 30 minut nagrania
    > wytnij zbędne rzeczy, to co pozostanie samo sie sklei w jedną całość.
    > melodyjka - jakakolwiek, od biedy ptaszki.. a przeczytać napisany tekst
    > - kolejne 30 minut roboty..

    No jakies 5h :) bo trzeba by jeszcze scenariusz i dialogi na prompter
    wrzucic. Sproboj kiedys ... mowienia na zywo ... i pilnowania reszty
    jednoczesnie. Polecam.

    > popatrz na ten film. Co prawda ONI na tym zarabiają, ale film jest
    > zrobiony starannie. Oceniam to jako ktoś kto ma srednie pojęcie o
    > telefonach i znikome o sztuce filmowej.
    > http://www.youtube.com/watch?v=8W2KvYkQrnM

    Jeden na rok :) Oczywiscie ze mozna zrobic to wszystko lepiej. Ale
    natura blogowa raczej polega na tworzeniu adhoc a nie rezyserki ala
    Polanski :) Takie filmy obejrzysz na portalach

    > PS. Ktoś napisał ze robisz dobrą robote. Znowu moje zdanie jest takie,
    > ze dobra ta robota nie jest. Niemniej jednak, w paktyce, (prawie)tylko
    > dzieki Tobie ta grupa ma jakiekolwiek pojęcie o iphonach i androidzie.
    > Potwierdza to niestety jedną z moich tez, ze o ile PDA zWM to sie kupuje
    > zeby coś na nim zrobić to iphona raczej po to zeby go miec takim jak go
    > Steve stworzył.

    Myslisz sie wlasnie. Nie rozumiesz ciagle dlaczego iphone sie sprzedaje
    poprostu jako "technomaniak" nie jestes w stanie pojac subtelnosci
    ednusera. Dzisiaj napisze o tym artykul moze zrozumiesz

    > Tak wiec jeśli popracujesz nad mniej szczeniackim stylem argumentowania,
    > to moze społeczeństwo doceni Twoją niemałą wiedze w temacie iP/android.

    Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba :) co Waldus zaswiadczy :) Razem
    tak se trolujemy od poczatku tej grupy :) i tej drugiej tez :)

  • 23. Data: 2009-09-30 05:09:34
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Myślisz że prawie 10 lat to za mało na popracowanie?

    A ty nic sie nie zmieniles... przez te 10 lat ...
    Jak byles betonowy pogladowo tak jestes :) wiesz nie moge cie zostawic
    tutaj samego znow zaczniesz poganiac biednych pytajacych i jeszcze im
    proponowac jakies dziwne rozwiazania w postaci archaicznego WM