  • Data: 2009-07-10 11:04:48
    Temat: Re: Era Domowa. Nie ma konkurencji?
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to o tyle gorsze od "prawdziwej" ED/EF ze nie dzialaja numery 0800
    > oczywiscie w dobie voipow i sroipow to nie ejst argument.... - ale zawsze
    > :)
    Tak, z łatwością mozna skorzystać przez posrednika VOIP.
    Dodam, że Era domowa nie ma naliczania sekundowego jak na swoich
    komórkach (ale i w tepsie chyba też) oraz te 30 min. w ramach
    abonamentu nie dotyczy połączeń na komórki.

    oj nie wiem czy tu sie nie mylisz kolego,

    poniewaz najpierw był zakup numeru w cenie 15zl abonament
    w ktorym było 30min na wszyskie sieci

    a za 5zł to tylko oplata za utrzymanie nr stacjonarnego, to niby dlaczego
    miliby mi zabrac te 30min na poczet tacjonarnego numeru

    więc wydaje mi ise ze jest ale sprawdze sobie to na bilingu