    From: "KILu" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Energooszczedny komputer a zasilacz 500W
    Date: Mon, 28 Dec 2009 20:09:58 +0100

    kameleon wrote:
    > Na zasilaczu nie warto oszczędzać. Sklep mi dał 300 W, a potem
    > się okazało, że na tym nawet jeden dysk nie jedzie, jak należy.

    Oszczedzac nie warto, ale to nie znaczy, ze zasilacz ma byc jak
    najmocniejszy. Twoj "300W" na kluczowych liniach mogl miec polowe tej
    mocy - co wiecej, calkiem mozliwe, ze bylo to napisane na tabliczce
    znamionowej. Zasilacz przede wszystkim ma byc w miare porzadny, moc to
    sprawa drugorzedna -do przecietnego PC w zupelnosci wystarczy dobre,
    prawdziwe 400W. Nie przejmowalbym sie tez zbytnio kalkulatorami mocy -
    obciazenie jest w nich zazwyczaj podane z ogromnym zapasem, szczegolnie w
    przypadku napedow, pamieci itp.

    --
    KILu