  • Data: 2009-12-28 17:24:05
    Temat: Re: Energooszczedny komputer a zasilacz 500W
    Od: "kameleon" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Przekota" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hha57a$lvk$1@inews.gazeta.pl...
    > Gryzie mnie pewne pytanie. Tyle o ile znam sie na komputerach - od 20 lat ;-),
    > ale w tym przypadku po prostu nie znam odpowiedzi... Nigdy mnie to jakos mocno
    > nie interesowalo.
    > Chodzi o energooszczedny komputer ktory ma mi sluzyc i m.in. do przegrania ok.

    Nie ma energooszczędnych komputerów. Energooszczędne to są laptopy. Wal zasilacz jak
    największy... Trzeba bardzo dobrze podliczyć procesorek przy max pracy, kartę graf.
    przy
    maks pracy... Potem dodasz dysk, jeden, drugi, blue-ray... i zwiecha, wszystko
    popalone,
    czas, programy kicha. Na zasilaczu nie warto oszczędzać. Sklep mi dał 300 W, a potem
    się
    okazało, że na tym nawet jeden dysk nie jedzie, jak należy. Dzieciak ci coś podkręci
    popalisz dyski. Daj se spokój, nie ma oszczędnych komputerów. Oszczędne to są lapki i

    netbooki. Oraz e-booki ;). Kalendarz też niewiele zużywa prądu.