  • 21. Data: 2009-10-01 06:13:35
    Temat: Re: Energooszczedny PC
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Jerry1111 pisze:

    > Teraz trzeba znalezc cos podobnego z procem x86 (zeby zycie se ulatwic
    > ;-) )

    Poszukaj terminali na allegro:
    http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=11
    72&from_showcat=1&string=CA10

    Ja do takiego właśnie celu kupiłem wersję z procesorem VIA (x86). W
    środku jest złącze IDE-44, więc bez problemu można niewielki dysk
    flashowy wymienić na zwykły 2,5".

  • 22. Data: 2009-10-01 18:50:25
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Cezar wrote:
    > Taka plyta:
    > http://www.via.com.tw/en/products/embedded/ProductDe
    tail.jsp?id=81
    > do tego obudowa ITX z zasilaczem 12V
    >
    > oczywiscie nie spelnia Twoich zalozen (brak GBE oraz SATA) bo to bylo
    > skladane pare lat temu ale wspoczesne EPIA juz wszystko maja.

    No wlasnie. To samo z terminalami ktore podeslal Zbych.

    Na razie kandydat nr 1 to plyta MSI:
    http://www.logicsupply.com/pub/docs/MS-9802Manual.pd

    Spelnia wszystkie zalozenia i nawet ma podany pobor mocy ;-)

    --
    Jerry1111

  • 23. Data: 2009-10-04 18:08:23
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Jerry1111 wrote:

    > Jest realne zejscie z czyms takim ponizej 20W?

    Odpowiem sam sobie po dluzszych poszukiwaniach:

    Powinno sie udac. Wybor padl na plyte Zotac IONITX (Atom 330 + chipset
    ION). Do tego beda 2 dyski 2.5" 500GB. Mam nadzieje nie przekroczyc 25W.

    Jedynym minusem jest jeden port eth w plycie, wiec jak mi to bedzie za
    bardzo przeszkadzalo to pojdzie dodatkowa karta do eternetu.

    --
    Jerry1111