  • 31. Data: 2004-12-13 22:06:32
    Temat: Re: Energis? Futuro? Crowley? A może coś innego?
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na <news:cpkrg2$7r4$1@sol.pop.e-wro.pl> popełnione przez
    Tomasz Paszkowski:

    > LMDSowe nt Alcatela futuro potrafia podobniez nawet 8Mb/s

    Byłoby miło, ale raczej nie potrafią, choć ta akurat wartość nie bierze się
    z powietrza :). Przy przepływnościach jw wykorzystuje się przeważnie SAFy.

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

  • 32. Data: 2004-12-14 07:39:47
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@S...net> napisał w
    > wiadomości news:cpkrg2$7r4$1@sol.pop.e-wro.pl...

    > futuro to wiele potrafi ;)
    > o ile juz nawet te 7 mbit wyciagnie po ethernecie (enkapsulacja)
    > to ilosc pakietow zabije je na miejscu ..

    w half duplexie - czyli przy ruchu symetrycznym 3 Mb/s z hakiem.

  • 33. Data: 2004-12-14 07:52:52
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Tomasz Paszkowski wrote:

    > LMDSowe nt Alcatela futuro potrafia podobniez nawet 8Mb/s

    da rade ale asymetrycznie czyli downlink 8Mbit/s i uplink 1Mbit/s wiec
    jak chcesz symetryczne 8Mbit/s z futra to moga Ci zrobic wynalazek i
    postawic 2 antenki ;-)

    --
    VoMi7

  • 34. Data: 2004-12-14 10:58:47
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004 08:52:52 +0100 I had a dream that VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> wrote:
    > da rade ale asymetrycznie czyli downlink 8Mbit/s i uplink 1Mbit/s wiec
    > jak chcesz symetryczne 8Mbit/s z futra to moga Ci zrobic wynalazek i
    > postawic 2 antenki ;-)

    Jedna antenka i do niej dwa LMDS, albo rzadziej - wykorzystać dwa kanały
    jednego LMDS, ale wtedy ilość pakietów może sprawiać problemy.

  • 35. Data: 2004-12-14 12:22:27
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
    edu.pl...

    > Jedna antenka i do niej dwa LMDS, albo rzadziej - wykorzystać dwa kanały
    > jednego LMDS, ale wtedy ilość pakietów może sprawiać problemy.

    nie za bardzo zalapalem o co z tymi 2 LMDS'ami chodzi
    chodzi ci o 1 ODU i 2 IDU ?

    --
    Mateo

  • 36. Data: 2004-12-14 15:25:56
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004 13:22:27 +0100 I had a dream that Mateusz Swatek
    <m...@s...krakow.pl> wrote:
    > nie za bardzo zalapalem o co z tymi 2 LMDS'ami chodzi
    > chodzi ci o 1 ODU i 2 IDU ?

    Stawiają normalny NT (ma złącze do anteny i jeden lub dwa ethernety) i
    można wykorzystać oba kanały w różnych kierunkach i wtedy można więcej
    osiągnąć na 10Mbps HD, a gdy pakietów jest za dużo, to dwa NT.

    O ile wiem, to tam są same IDU.

  • 37. Data: 2004-12-15 04:17:18
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na
    .edu.pl> popełnione
    przez Grzegorz Janoszka:

    > Jedna antenka i do niej dwa LMDS, albo rzadziej - wykorzystać dwa kanały
    > jednego LMDS, ale wtedy ilość pakietów może sprawiać problemy.

    To może masz jakieś dane statystyczne, albo choć przykład? :)
    MultiNT jest głównie stosowane dla przypadków niedoboru portów (jeden/wielu
    klientów i wiele usług w jednej lokalizacji). W przypadku dużych
    przepływności - albo rozbicie na dwa porty w ramach jednego NT, albo
    dedykowana radiolinia, nie ma sensu zajmować pasma. Tak przynajmniej
    ostatnio to wygląda.

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

  • 38. Data: 2004-12-15 13:55:30
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004 05:17:18 +0100 I had a dream that Jacek M.
    <n...@u...net> wrote:
    > To może masz jakieś dane statystyczne, albo choć przykład? :)

    Przykłady mam, ale nie liczysz chyba, że podam nazwę firmy i
    lokalizację? :)

> [...]
    > przepływności - albo rozbicie na dwa porty w ramach jednego NT, albo
    > dedykowana radiolinia, nie ma sensu zajmować pasma. Tak przynajmniej

    Tak, tylko że czasem na radiolinię musisz czekać - tydzień albo dwa.
    I w tym przypadku pozostają dwa porty albo dwa NT.

  • 39. Data: 2004-12-15 17:15:43
    Od: "Jacek M." <n...@u...net>

    W odpowiedzi na
    .edu.pl> popełnione
    przez Grzegorz Janoszka:

    > Przykłady mam, ale nie liczysz chyba, że podam nazwę firmy i
    > lokalizację? :)

    Jeśli zawęzisz obszar poszukiwań do miasta, to już wystarczy :)

    > Tak, tylko że czasem na radiolinię musisz czekać - tydzień albo dwa.
    > I w tym przypadku pozostają dwa porty albo dwa NT.

    Odnoszę się tylko do stwierdzenia "jedna antenka i do niej dwa LMDS, albo
    rzadziej - wykorzystać dwa kanały jednego LMDS" (w kontekście Futuro). Co do
    reszty, oczywiście zgoda.

    --
    Pozdrawiam, J. Maślanka

  • 40. Data: 2004-12-17 18:51:58
    Od: NeC <t...@N...poczta.onet.pl>

    Użytkownik dragonite napisał:

    > z innymi ISP (np. WIX, GIX, ATMAN, TELE.DK, DIALOG, CYFRONET, POZMAN, LUBMAN
    > a w Krakowie z BCI&KKI i NETART-em. Oraz można negocjować cenę. Łącza chodzą
    > bardzo dobrze a awarie zdażają się bardzo rzadko.

    TKtelekom chyba ma wiecej, mam dostep od TK i jestem zadowolony. Mają
    operatora Level 3 i Telie do świata kto jeszcze ma z dwóch źródeł i kto
    ma Levela 3 ?