    From: q...@t...no1 (Queequeg)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eneloop Pro jednak do d...
    Date: Fri, 8 Feb 2019 13:34:56 +0000 (UTC)
    <5c5074d5$0$5608$426a74cc@news.free.fr>

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > A to wszyscy tak nie robią? Co do zostawiania otwartego auta mogę
    > zrozumieć że ktoś może mieć opory psychologiczne, ale trzymać dokumenty w
    > schowku to dla mnie zawsze była oczywistość.

    Ale ja żartowałem :)

    Dla mnie oczywistością jest niezostawianie dokumentów w samochodzie.
    W razie kradzieży samochodu lub włamania do niego niech mi chociaż
    one zostaną.

    Co do zostawiania otwartego samochodu... zależy gdzie się parkuje. Na
    swoim podwórku to jeszcze (chociaż też miałbym opory), ale na dzielonym
    parkingu lub na ulicy?

    Btw, raz facet zostawił uchylone szyby w samochodzie, albo właśnie
    samochód był otwarty, nie pamiętam. Złodziej włamał się do mojego
    samochodu i do jego. Ochrona parkingu zauważyła, przytrzymała gościa do
    przyjazdu policji, zatrzymali go, aresztowali i tak posiedział sobie w
    areszcie przez trzy lata, zanim w ogóle odbyła się pierwsza rozprawa (co
    samo w sobie jest absurdem). Za włamanie do mojego dostał dwa lata (i
    zaliczyli mu na poczet kary ten areszt), a za włamanie do tego drugiego
    samochodu... nie dostał nic. Sąd zakwalifikował to jako wykroczenie z
    powodu tego, że tamten samochód był otwarty, i zdążyło się to przedawnić
    (a przypominam, że gościa zawinęli na gorącym uczynku).

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika