  • Data: 2010-04-20 16:16:46
    Temat: Re: Embedded language - jaki ?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Krukowski wrote:
    > Po drugie - czemu od razu powrót do lat sześdziesiątych - no ja już z
    > Amigi pamiętam w pełni proceduralno-strukturalnego Basica

    Miała również jedno zero RAMu więcej.

    >, tak więc
    > czy należy się cofać do numeracji linii? Z numeracją linii to
    > interpreter jest pewno prostszy.

    Wolałbym nie cofać się w numerację, ale chyba nie ma wyjścia.

    > Po trzecie - zmienne, noż ale on ma tylko trzy bazowe typy, numerki,
    > numerki z przecinkiem i tekst. ,,Humaniści'' mają z tym problem?

    Tumaniści mają. A tumaniści to coś kompletnie innego. Niestety
    przewyższają humanistow ilościowo. Muszę więc ich brać pod uwagę.

    > Po czwarte, noż cała automatyzacja w Win opiera się na Basicu (VBA for
    > Applications i takie tam). No i Bill zbudował swoje imperium na tym
    > języku ;)

    Bill zbudował swoje imperium na gównianym klonie czegoś w rodzaju CP/M
    (w dodatku nawet go nie pisali, tylko kupili). Akurat nie brałbym jego
    przykładu jako ogólnego, za dużo tam przypadków. Nijak nie świadczy to o
    wyższości BASICa.