-
Data: 2019-02-12 09:34:26
Temat: Re: Elektryki zimą
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-02-10 o 11:35, p0li pisze:
> T->Dnia 2019-02-09 20:04:40 niejaki Zenek Kapelinder napisał:
>> To samo przy ladowaniu
>
> ze względu na budową wewnętrzną - aku litowe nie przyjmuje ładunku poniżej
> zera (mniej więcej) - dlatego jeździć poniżej zera można (ale i tak z
> ograniczeniem do ok -20) bez podgrzewania akku - ale już ładowac nie można
>
> dlatego w elektrykach które mają jeździć w zimie montujemy podgrzewanie
> akku do 40 stopni
>
Czyli nadal słabo to wszystko wygląda w sumie.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.02.19 10:00 Poldek
- 12.02.19 14:20 T.
- 12.02.19 22:40 kk
- 18.02.19 15:24 Poldek
- 18.02.19 15:26 Poldek
- 18.02.19 15:41 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=