  • Data: 2024-08-15 14:40:02
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: Trybun <M...@t...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2024 o 13:05, _Master_ pisze:

    > Tak twierdzili lewaki kilka lat temu::
    >
    > To za wiele lat a jak będzie uderzać w biedniejszych to będziemy
    > protestować i negocjować.
    >
    > I CO? To się DZIEJE DZIŚ. Specjalne podatki na spaliniaki są
    > wprowadzane JUŻ!

    Jednym słowem domagasz się bezkarności w truciu? Jak słyszę o
    zwyrodnialcach którzy muszą wyciąć ostatnie drzewo czy wyłowić ostatnią
    rybę bo oni bez wycinania ostatnich drzew czy wyłowienia ostatnich  ryb,
    czy trucia innych nie może egzystować to sam już nie wiem co mam myśleć
    o niektórych przedstawicielach gatunku ludzkiego. Jakiś demon zagłady
    ich zsyła na ziemię czy co..
    Naprawdę cham z sztachetą w ręku blokujący kierowcom drogę, Twoim
    sprzymierzeńcem a UNIA planująca "Zielony Ład", wrogim??